Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال فولادخورستان گفت: پنجره باشگاه زمانی باز شد که دیگر خیلی به درد مان نخورد و ما تمام خرید‌های خود را کرده بودیم.

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فولاد و اینکه بازیکنان این تیم بعد از با شکست مقابل آلومینیوم در استوری‌های مشترک قول داده بودند تا این نتایج را جبران کنند اظهار داشت: در فوتبال قول دادن نداریم، اما قول بر این مبنا است که تمام سعی و تلاش و غیرت خود را می‌گذارند و ان‌شالله از آبرو و حیثیت خودشان و خوزستان دفاع کنند در غیر اینصورت یک سر فوتبال برد و باخت است و یک سر دیگر آن مساوی؛ آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد بعد از تغییرات مدیریتی و فنی، فولاد از ریل موفقیت خارج شده است گفت: این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و در ادامه تصمیمات هیئت مدیره و مدیرعامل بود که این تغییرات ایجاد شود و باید به آن احترام گذاشت. سالی که با فرکی قهرمان لیگ شدیم از ۵ بازی ابتدای فصل فقط دو امتیاز گرفتیم، اما در نهایت قهرمان شدیم. البته قصد مقایسه ندارم، اما باید امسال هم صبور باشیم و آرام آرام حرکت کنیم تا اتفاقات خوبی در ادامه مسیر بیفتند و بچه‌ها با تمام غیرت و تعصب به میدان می‌روند تا بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.

*مدیریت به ویسی اطمینان دارد

علوی در مورد اینکه آیا التیماتومی به عبدالله ویسی و کادر فنی این تیم داده شده است یا خیر گفت: اگر قرار به این موضوع باشد از طرف مدیرعامل خواهد بود؛ فعلاً که چنین چیزی نیست و از طرف مدیریت اعتماد و اطمینان کامل به ویسی وجود دارد. این قول را دادند تا با تمام قدرت کار خود را انجام داده و از کادر فنی حمایت شود و ان‌شالله در ادامه نتایج خوبی بگیریم تا حرف و حدیث‌هایی که پیش آمده از بین برود. در هر صورت وقتی تیمی می‌بازد همیشه حرف و حدیث و صحبت‌های مختلف وجود دارد.

وی درباره اینکه چه پاسخی برای نگرانی هواداران فولاد دارد گفت: این حق آنهاست و ما فوتبال را برای آن‌ها بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم آن‌ها راضی باشند و خوشحالشان کنیم و اگر هواداران فولاد نباشند فولادی وجود ندارد. فولاد با این هواداران تشکیل می‌شود و با عشق و حمایت و تشویق آن‌ها تیم انگیزه می‌گیرد. از آن‌ها می‌خواهم تا صبور باشند تا به امید خدا در آینده خبر‌های خوب بشنوند.

*امیدوارم بازیکنان فولاد دوباره به خودشان بیایند 

مدیر تیم فوتبال فولاد درباره باز شدن پنجره این تیم گفت: پنجره زمانی باز شد که دیگر خیلی به درد مان نخورد یعنی ما تمام خرید‌های خود را کرده بودیم و در ادامه با باز شدن پنجره اتفاقی نیفتاد، اما بحث خود این بچه‌هاست و آن‌ها هستند و امیدوارم دوباره به خودشان بیایند و خودشان را پیدا کنند و از آبرو و حیثیت فولاد دفاع کرده و همانطور که در استوری گذاشته بودند هم قسم شوند تا این اتفاق بیفتد و دوباره یک فولاد قوی و مقتدر را ببینیم.

وی درباره جذب بازیکن جدید خارجی گفت: می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم و در اندیشه این کار هم هستیم و باشگاه در پی این اقدام است تا بهترین تصمیم را بگیرد. در این باره با چند بازیکن خارجی از کشور‌های آفریقایی، برزیلی و حتی آسیایی مذاکراتی را کردیم و بعد از نهایی شدن نام او را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم فولاد بعد از دومین‌ شکست متوالی

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد علوی فولاد خوزستان فولادخوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد علوی فولاد خوزستان فولادخوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟