Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ریزی برای استخدام افراد متخصص بازار می‌تواند روند استخدام را با چالش مواجه کند. در واقع این چالشی است که بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت این امکان را برای شرکت‌ها و کارفرمایان فراهم کرده است که به متخصصین بازار کار دسترسی داشته باشند و رزومه‌هایی که دریافت می‌کنند، بسیار کاربردی و باکیفیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت

درج آگهی استخدام در ایران تلنت هم کار شما به عنوان کارفرما را راحت کرده است و هم به کارجویان این امکان را می‌دهد تا برای شرکت مورد علاقه خود اقدام کنند و رزومه ارسال کنند. در واقع این امکان برای شما فراهم است تا به شخص مد نظرتان از میان رزومه‌های ارسالی در ایران تلنت برسید. اگر از قبل شرح شغلی خود را آماده کرده باشید، به راحتی می‌توانید در پروسه‌ای ساده آگهی خود را در ایران تلنت ثبت و منتشر کنید. ایران تلنت برای راحتی کار کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی، همچنین بسیاری از کارها را در این پروسه خودکار کرده است که هر چه سریع‌تر بتوان آگهی را منتشر کرد و آن را در معرض دید متخصصان بازار کار قرار داد. برای شروع و برای درج آگهی استخدام در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.


مزایا و ویژگی‌های انتشار آگهی در ایران تلنت

از آنجایی که ایران تلنت یک وب‌سایت دو زبانه است، به همین خاطر شما این امکان را دارید تا آگهی استخدامی خود را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی در این وب‌سایت منتشر کنید. حتی این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید آگهی را به هر دو زبان منتشر کنید و این می‌تواند هم برای شما و هم برای کارجو کاربردی باشد. اگر شما در زمان ثبت آگهی گزینه دو زبانه را فعال کرده باشید، کارجو می‌تواند شرح شغلی شما را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی ببیند و این کاملا به انتخاب او بستگی دارد.

از مهم‌ترین اهداف ایران تلنت این است که کاری کند تا کارفرمایان و شرکت‌ها در سریع‌ترین زمان و در راحت‌ترین روند بتوانند آگهی استخدامی خود را منتشر و به افراد با استعداد بازار کار دست پیدا کنند. از این رو، فیلدهای عنوان شغلی، شرح شغل و شرایط احراز به صورت خودکار توسط وب‌سایت ایران تلنت برای شما ترجمه خواهند شد. با قرار دادن محتوا و کلیک بر روی دکمه ترجمه خودکار، این کار برای شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و شما تنها کاری که باید کنید این است که آن را تایید کنید. پس از تایید شما، کاربران و کارجویان در ایران تلنت این امکان را دارند تا شرح شغلی و آگهی شغلی را به دو زبان انگلیسی و فارسی مشاهده کنند.

سرویس هوشمند جستجوی ایران تلنت، از دیگر ویژگی‌ها و مزایای ایران تلنت برای شرکت‌ها است. کارفرما و یا کارشناس استخدام می‌توانند در میان رزومه‌های ارسال شده، کلمه خاص و مد نظر خود را جستجو کنند و این کلمه هم می‌تواند به زبان انگلیسی باشد و هم می‌تواند کلمه‌ای فارسی باشد.

در نهایت نیز با انتشار آگهی در ایران تلنت به بانک رزومه‌ای غنی دست پیدا می‌کنید که همه از بهترین‌های بازار کار هستند و می‌توانید از این رزومه‌ها برای فرصت‌های شغلی آینده خود نیز استفاده کنید.


با انتشار آگهی در ایران تلنت متخصصین بازار کار را همین امروز جذب کنید

رقابت در بازار کار برای جذب افراد متخصص و کاربلد بسیار زیاد است و شرکت‌ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند راحت تر و سریع‌تر به این افراد دسترسی داشته باشند. همین امروز می‌توانید با مراجعه به ایران تلنت و انتشار آگهی استخدامی خود، تغییر را در روند استخدامی و جذب بهترین‌های بازار کار حس کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آگهی استخدام در ایران تلنت ایران تلنت آگهی استخدامی زبان انگلیسی انتشار آگهی هم به زبان بازار کار برای شما رزومه ها شرکت ها دو زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟