Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:59:35 GMT

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۷۶۳

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳ عدد یخچال فریزر قاچاق درشهرستان بانه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی از دپوی لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارعلی آزادی افزود: ماموران انتظامی با همکاری تیمی از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این انبار، ۲۳دستگاه یخچال فریزر خارجی کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرباز فداکار پلیس سقز ناجی کودک خردسال شد

فرمانده انتظامی استان در خبری دیگر اظهار داشت: سرباز فداکار کلانتری شهرستان سقز کودک خردسال را که در انفجار منزل مسکونی گرفتار شده بود، نجات داد.

سردار علی آزادی افزود: در پی وقوع حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در  نزدیکی کلانتری ۱۱ شهرستان سقز، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یکی از سربازان کلانتری ۱۱ شهرستان سقز متوجه شنیدن صدای انفجار مهیب منزل مسکونی در نزدیکی کلانتری می شود و بلافاصله خود را به محل حادثه می رساند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: سرباز فداکار کلانتری بر حسب وظیفه انسانی و ضرورت امداد رسانی و کمک به همنوع با از جان گذشتی و فداکاری کودک خردسال را از محل وقوع حادثه و زیر آوار  نجات می دهد که بلافاصله برای مداوا توسط گروه امداد به بیمارستان منتقل شد.

سردار آزادی اضافه کرد: این اقدام خداپسند و به موقع سرباز فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد که پلیس بر وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلص افتخار می کند که در ادامه نیز خانواده کودک آسیب دیده و جمعی از شهروندان سقزی از اقدام این سرباز فداکار، تقدیر کردند.

در بررسی جزئیات حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی شهرستان سقز مشخص شد که انفجار به علت نشت گاز و عدم رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است.

۲۸۵ دستگاه کارت خوان فاقد مجوز در بیجار کشف شد

 فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف ۲۸۵ دستگاه کارت خوان فاقد مجوز به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بیجار خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس شهرستان بیجار از انتقال محموله دستگاه‌های کارتخوان فاقد مجوز مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران انتظامی شهرستان بیجار خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۸۵دستگاه کارت خوان خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه خودرو توقیف و متهم دستگیرشد، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در همین راستا پرونده تشکیل و تحویل مراجع  قانونی شد.

کشف میلیاردی لوازم قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار هم از کشف ۲۰۰ دستگاه پخش خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهریار قربانی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۲۰۰ دستگاه پخش خودروی خارجی  کشف شد، افزود: در این راستا یک نفردستگیر و تحویل مراجع قضایی و خودرو روانه پارکینگ شد.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بیجار در پایان با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و گفت: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات های سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

توقیف موتور سیکلت قاچاق در سنندج

 فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق "سی بی هزار " به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان سنندج خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی در این رابطه گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر مزاحمت یک دستگاه موتورسیکلت با حرکات نمایشی و خطرناک برای عابران، بلافاصله پی گیری های پلیس در این رابطه آغاز شد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: توسط مامورین کلانتری ۱۱ شهرستان موتورسیکلت غیر مجاز در سطح شهر مشاهده که با سرعت عمل ماموران در یک عملیات غافلگیرانه به همراه راکب آن توقیف و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

وی بیان داشت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت های کشف شده را بیشتر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج یادآور شد: وجود اینگونه وسایل نقلیه در شهر موجب برهم زدن آرامش شهروندان می شود و پلیس با موتورسیکلت هایی که مجوزهای قانونی ندارند برخورد و آنها را توقیف می کند.

برچسب‌ها کردستان سنندج کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج کالای قاچاق کردستان سنندج کالای قاچاق انتظامی میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فرمانده انتظامی استان انتظامی شهرستان کارشناسان ارزش شهرستان بیجار سرباز فداکار میلیارد ریال ریال برآورد شهرستان سقز فاقد مجوز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد