Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:15:16 GMT

بانک دی به تاکسی‌های کیش تسهیلات نوسازی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۹۰۲

بانک دی به تاکسی‌های کیش تسهیلات نوسازی می‌دهد

براساس مذاکرات انجام‌شده میان بانک دی و جامعه تاکسیرانی کیش، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزیره کیش می‌توانند تسهیلات نوسازی تاکسی‌های خود را از این بانک دریافت کنند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در جزیره کیش برگزار شد، نادر حسن‌پور، معاون بین‌الملل بانک دی و علیخانی، رئیس جامعه تاکسیرانی کیش و خدایی، مالک آژانس تاکسیرانی توسن و کرانه با یکدیگر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس جامعه تاکسیرانی کیش با بیان اینکه 1200 راننده در جزیره کیش مشغول به کار هستند، گفت: با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، در حال حاضر ناوگان خودروهای عمومی جزیره دچار فرسودگی شده است.

وی با اشاره به اینکه عمر خودرو در جزیره کیش در ناوگان عمومی حداکثر هشت سال است، گفت: بسیاری از خودروهای موجود نیازمند تجهیزات و تعمیرات بوده و رانندگان برای تأمین هزینه‌های تعمیر یا تعویض خودرو خود نیازمند تسهیلات هستند.

در این جلسه، معاون بین‌الملل بانک دی با بیان اینکه بانک آمادگی دارد برای رفع این مشکل همکاری لازم را داشته باشد، گفت: ما تلاش خواهیم کرد با فراهم آوردن شرایط و تسهیل در ارائه جانشین‌های قانونی برای رفع مشکل ضامن رانندگان، نیاز آنان به تسهیلات برای نوسازی ناوگان عمومی جزیره کیش را برطرف کنیم.

در این دیدار متن تفاهم‌نامه اولیه برای اعطای وام به رانندگان ناوگان عمومی کیش بین طرفین رد و بدل شد و مقرر شد به‌زودی اعطای تسهیلات به رانندگان کیش آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جزیره کیش بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است