Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع ابریشم گیلان در شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه از این کارخانه بازدید و خواستار راه‌اندازی خط تولید این واحد مهم صنعتی شده بود.

وی با بیان اینکه در حاضر تنها ۲۰ درصد کارخانه ابریشم فعال است، افزود: باید تلاش شود تا این ظرفیت به بیش از ۸۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در ادامه با تأکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش برای رونق فعالیت‌ها، گفت: باید موانع موجود در مسیر تولید واحدهای صنعتی در کارگروه رفع موانع مطرح، بررسی و برطرف شود.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی در سطح شهرک‌های صنعتی استان گیلان تعطیل است که از همه فرمانداران خواسته شده تا گزارشی از وضعیت این واحدها تهیه و علت تعطیلی را نیز اعلام کنند.

استاندار گیلان در ادامه نباید امکانات و تجهیزات موجود در واحدهای تولیدی بلا استفاده بماند، تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با همراهی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و تولید، تأکید کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برگزار و اقدامات لازم برای اجرای طرح‌های اشتغال در گیلان انجام می‌شود.

استاندار گیلان همچنین به وجود زمین‌های بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی استان اشاره و با تأکید بر ضرورت احصا آنها برای عرضه به سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: اگر سرمایه‌گذاری برای ورود به عرصه تولید اعلام آمادگی کند و بهانه نبود زمین آورده شود، با مدیر بانک یا دستگاهی که کارشکنی کند برخورد می‌شود.

کد خبر 5340187

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی واحدهای صنعتی رفع موانع تولید صومعه سرا ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قوه قضاییه گرگان عکس استانها ایلام واکسن کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان گفت:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است