Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ربعلی جهانی ، مدیر جهاد کشاورزی بیله‌سوار مغان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار تن محصول پنبه از مزارع این شهرستان برداشت شود.

او افزود: با تلاش و ترویج کارشناسان جهاد کشاورزی و همت کشاورزان منطقه کشت پنبه در مقایسه با سال‌های گذشته ۳۰۰ برابر افزایش یافته و برغم برخی محدودیت‌ها در آبیاری سال زراعی جاری، استقبال از کشت این محصول در شهرستان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی بیله‌سوار اظهارکرد: کشت این محصول علاوه بر اشتغال‌زا بودن بهترین تناوب برای تولید محصول گندم می‌باشد و سبب پایداری تولید گندم در زمین‌های زراعی آبی می‌شود.

او همچنین به برداشت محصول بادام زمینی در منطقه اشاره کرد و افزود: بیش از یک هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت بادام زمینی اختصاص یافته بود و پیش‌بینی می‌شود ۶ هزار تن محصول بادام زمینی برداشت شود.

جهانی اظهارکرد: در مقایسه با پارسال کشت این محصول افزایش ۲.۵ برابری داشته است و بادام زمینی بیله‌سوار بعد از فرآوری و بسته‌بندی به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت محصول پنبه محصول بادام زمینی جهاد کشاورزی بیله سوار بادام زمینی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۸۸ هزار تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است