Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@07:05:02 GMT

۸۵ درصد دانش آموزان اصفهانی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۶۷۸۶

۸۵ درصد دانش آموزان اصفهانی واکسینه شدند

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در خصوص روند واکسیناسیون دانش آموزان اظهار داشت: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان اصفهان در حال انجام است و تا روز گذشته از حدود ۳۹۰ هزار دانش آموز مقاطع متوسطه اول و دوم در اصفهان ۳۳۳ هزار نفر معادل  ۸۵ درصد از دانش آموزان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای دانش آموزان شش تا ۱۲ سال فعلاً مسئله‌ای مطرح نبوده و تصمیم نهایی به تصمیم وزارت بهداشت و مطالعات جهانی بستگی دارد. بنابراین برای بازگشایی مدارس ابتدایی تصمیمی اتخاذ نشده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با آگاهی رسانی مدارس، والدین برای واکسیناسیون دانش آموزان ترغیب شدند و این روند در بین دانش آموزان اصفهانی تسریع شده است.

امیرپور با بیان اینکه تنها واکسن دریافت شده توسط دانش آموزان در اصفهان سینوفارم است، گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا بازگشایی مقطع دوم متوسطه در نیمه دوم آبان ماه و مقطع اول متوسطه هم در نیمه اول آذرماه و بر اساس رفتار کرونا در آن زمان به صورت ترکیبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین شیوه نامه بهداشتی موسوم به ۰۶ مدارس بازگشایی می شوند، گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک ونیم متری و به صورت ترکیبی و تعداد محدود نسبت به حضور دانش آموزان در مدارس اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 1568272

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر