Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@14:18:22 GMT

خاموش شدن کورسوی امید آلگری در یووه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۶۹۰۴

خاموش شدن کورسوی امید آلگری در یووه

شکست مجدد یوونتوس باعث شده است تا سرمربی این تیم، وضعیت تیمش را با حضور در میانه‌های جدول سری آ زیر سوال ببرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، دابل جیو سیمئونه در بازی روز گذشته هلاس ورونا برابر یوونتوس باعث شد تا بانوی پیر نه تنها از صدر جدول بلکه از منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا نیز بیش از پیش فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل ورونا در روز شنبه راضی نیست. این نتیجه باعث می‌شود مردان آلگری در جایگاه نهم قرار بگیرند، و این مربی نیز اعتقاد دارد که جایگاه کنونی یوونتوس در واقع همان چیزی است که این تیم استحقاق آن را دارد.

وی در کنفرانس پس از بازی گفت: کلمات در حال حاضر بی معنی هستند. ما در شرایط بدی هستیم و باید این واقعیت را بپذیریم که در حال حاضر تیمی میان جدولی هستیم. می‌توانیم با کمی اراده و کیفیت بیشتر از این وضعیت خارج شویم.

آلگری ادامه داد: خودمان را از این وضعیت خارج می‌کنیم. فایده‌ای ندارد که بخواهیم برای خودمان تأسف بخوریم چون نمی‌تواند کمکی به ما کند. باید تمرکزمان روی کارها بیشتر باشد تا به چیزی که انتظارش را داریم دست پیدا کنیم. البته همه چیز در فوتبال همیشه مطابق میل شما پیش نمی‌رود. ما باید با غرور و قاطعیت واکنش نشان دهیم. از این پس باید مثل تیمی بازی کنیم که ۱۵ امتیاز دارد و این مقدار امتیاز در شرایط کنونی اصلاً مناسب نیست.

سرمربی یوونتوس خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که ورونا قرار است بازی فیزیکی و محکمی را انجام دهد. آن‌ها می‌توانند برای تصاحب هر توپ بارها وارد نبرد فیزیکی شوند و اگر نتوانید این مسئله را مدیریت کنید بدون شک شکست خواهید خورد. پوشیدن پیراهن یوونتوس به ما تضمینی نمی‌دهد که باید تیم‌های میانه جدول را شکست دهیم. ما باید هر امتیازی را کسب کنیم و آن را با نگرش درست انجام دهیم.

یووه در حال حاضر ۱۳ امتیاز از ناپولی، صدرنشین فعلی عقب است. این اختلاف با پیروزی ناپولی در دیدار این هفته حتی بیشتر نیز خواهد شد. اگرچه شرایط آلگری در لیگ آنچنان جالب نیست، اما کسب سه پیروزی در سه مسابقه اول لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا آلگری جایگاه متزلزلی نداشته باشد. یووه باید روز سه‌شنبه در خانه مقابل زنیت در تورین به میدان برود تا حداقل صدرنشینی خود در رقابت‌های اروپا را حفظ کند.

کد خبر 532255

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری تیم فوتبال یوونتوس یوونتوس یووه لیگ قهرمانان اروپا زنیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا