Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق اصناف ایران اعلام کرد با واحد‌های صنفی ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری میزان - اتاق اصناف ایران، اطلاعیه ای درخصوص برخورد قانونی با واحدهای صنفی ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی صادر کرد، در متن این اطلاعیه آمده است:

 بر عموم جامعه روشن و مبرهن است که هر گونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی، سلامت جامعه را بیشتر به مخاطره می‌اندازد، لذا طبعا مسئولیت‌پذیری مضاعف و همت بالاتر و جدی‌تری در اجرای پروتکل های بهداشتی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین سبب و حسب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های بهداشتی در صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی جامعه اصناف، امری‌الزام‌آور است.


با توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده محترم اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی اقدام خواهند کرد.


از تمامی واحدهای صنفی به ویژه در صنوف مذکور انتظار می‌رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شسشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.

 

بیشتر بخوانید: مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی تمدید شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اتاق اصناف پروتکل های بهداشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اتاق اصناف پروتکل های بهداشتی دستورالعمل ها اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است