Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد همتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کانال هدایت سیلاب در روستای گراب شهرستان هلیلان با حمایت بنیاد مستضعفان و توسط نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال و طول ۲۰۰ متر احداث شده است.

وی افزود: این کانال با حمایت مالی و فنی بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم محلی روستای گراب ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی هلیلان ادامه داد: خسارات مالی فراوانی در فصل زمستان به واسطه جاری شدن سیلاب به مردم روستا گراب وارد می‌شد که با حمایت بنیاد مستضعفان و ورود بنیاد علوی این مشکل رفع شد.

همتی تاکید کرد: مشارکت در اجرای طرح‌های هادی چندین روستا شهرستان طی سال‌جاری از جمله فعالیت‌های این نهاد در حوزه زیرساخت‌های روستایی هلیلان است.

وی در خصوص حمایت بنیاد علوی برای ساخت مسکن نیازمندان این شهرستان نیز افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد و بنیاد مسکن استان ۱۰۰ واحد مسکونی به صورت مشارکتی برای نیازمندان هلیلانی ساخته می‌شود.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان یادآور شد: محرومیت زدایی و توانمندی سازی ۲ هدف مهم بنیاد علوی در هلیلان به شمار می‌آید که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان کانال هدایت سیلاب روستای گراب شهرستان هلیلان بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها