Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حمیدی گفت: هنوز کار‌های زیادی در حوزه ترافیک باقی مانده که باید انجام دهیم. در پل صراط قطعا از کار‌هایی که انجام نداده ایم می‌پرسند. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، صبح امروز معاون حمل و نقل شهرداری تهران سید مجتبی شفیعی به همراه معاونین و مدیران و همچنین مدیران فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ به میزبانی سردار محمد حسین حمیدی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حمیدی در این جلسه گفت: امید است در این مدت باقی مانده از عمر بتوانیم خدمتگذار مردم باشیم و از حضور آقای شفیعی و معاونین ایشان در پلیس راهور تهران بزرگ تشکر می‌کنم و همین موضوع میتواند بهتر کار کنیم و برنامه‌های خود را به هدف‌ها نزدیک نماییم.

وی گفت: اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در یکصد سال گذشته مشخص است و فعالیت‌ها و کار‌های زیادی در حوزه ترافیک، خودرو و مسائل مختلف صورت گرفته است که هنوز جای کار و اقدامات زیادی در حوزه ترافیک داریم که می‌بایست انجام دهیم.
سردار حمیدی گفت: اتفاقات و اقدامات زیادی صورت گرفت که شهر تهران تا الان قفل نشده است و شهر تهران که الان در این وضعیت هست حاصل اقداماتی است که انجام نشده و اگر تهران الان قفل نشده ماحصل اقدامات گذشته است.

وی بیان داشت: باید ما کارنامه خوبی از اقدامات خود ارائه دهیم، ولی همچنان آلودگی هوا و تصادفات جزو دغدغه‌های ما بوده و هست و باید در این حوزه کار‌های زیادی انجام داد و انجام و حل این مشکلات اراده‌ای فراتر از تهران می‌خواهد.

وی افزود: ارکستر مدیریت در رفع ترافیک و آلودگی هوای تهران هماهنگ نمی‌نوازد، ولی با همدلی دوستان و جمع شدن اراده و نظرات اراده و عظم جدی را برای موضوعات و مشکلات شاهد هستیم.

وی گفت: طراحی شبکه ما در برخی جا‌ها شاید اشتباه اجرا شده و نمی‌بایست انجام میشده و اینگونه نباید باشد که شهر را در اختیار خودرو بگذاریم و باید به سمت انسان محوری برویم.

سردار حمیدی گفت: چرا باید ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کنیم و الان باید چه کاری باید انجام دهیم؟، باید تحمل خود را بالا ببریم؟ و مشکلات را تحمل کنیم. خوب معلوم است که این کار فنی نیست و نتیجه آن می‌شود ترافیک حاصل شده که می‌بینیم.

وی گفت: ما در این مقطع، هنوز ترافیک اوج خود را در تهران ندیده ایم و هنوز ترافیک اصلی شهر تهران شروع نشده است و الان همه می‌دانند که مشکل چیست و باید به سمت کاهش آلودگی هوا و کم کردن ترافیک باشیم و این‌ها را باید به مردم و مسئولین بگوییم.

وی افزود: امیدوارم در حوزه‌هایی که کار هنوز انجام نشده است باید اقدام کنیم و در پل صراط بابت کار‌های انجام نشده قطعا از ما سوال می‌پرسند و هنوز کار‌های انجام نشده زیادی هست که انجام دهیم.   بیشتر بخوانید: وسایل نقلیه را نمی‌توان با عامل انسانی کنترل کرد

قبل از سخنان سردار حمیدی، معاون حمل و نقل شهرواری تهران شفیعی پشت تریبون رفته و از زحمات پلیس راهور تهران بزرگ در همه حوزه‌ها که در گرما و سرما زحمت می‌کشند و فعالیت‌های بسیاری در سطح معابر دارند تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: انشاءالله بتوانیم خدمت مناسبی به مردم ارائه دهیم و هر چند که با شرایط ایده آل فاصله داریم، اما سعی بر آن داریم که خدمات خوبی را انجام دهیم.

وی بیان داشت: چهره‌ای متفاوتی را از پلیس در سطح جامعه شاهد هستیم و احساس آرامش و آسایش را مردم می‌بینند واین ماحصل کار فرماندهان این نیرو است

شفیعی گفت: با تعاملات خوب و سازنده‌ای که بین پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری و معاونت‌های این حوزه شاهد هستیم امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شهری برای شهروندان و مردم باشیم.

وی گفت: تبعات از دست رفتن جان یک انسان بسیار زیاد است و با اشاره به آیه قرآن که هر کس جان یک فرد را نجات دهد یک جامعه را نجات داده است به هزینه‌های مادی و معنوی فوت یک انسان در جامعه و خانواده اشاره کرد.

شفیعی افزود: ایمنی اولویت ماست و برای هر حادثه‌ای می‌بایست ایمنی‌ها را بررسی و تحلیل کرد و با پلیس می‌بایست همکاری و ریشه یابی مناسب تری داشته باشیم و از تجارب پلیس استفاده کنیم.

در ابتدای این جلسه نیز محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن خیر مقدم به میهمانان شرحی مفصل و جامع از اقدامات انجام شده پلیس راهور تهران بزرگ در حوزه، معابر، خودرو‌ها، عابرین، موتورسواران، طرح‌های ترافیکی و فعالیت‌های گسترده کارکنان در سطح معابر شهر تهران برای حضار توضیح و ارائه داد.

وی گفت تهران جمعیتی ۹ میلیون نفری دارد و در هر روز ما حدود ۱۷۰۰ تصادف داریم که هر یک دقیقه یک تصادف روی می‌دهد و همچنین آمار دقیق وجود موتورسیکلت در تهران به عدد چهار میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو و چهارمیلیون دویست هزار دستگاه موتورسیکلت رسیده است و این ارقام به غیر از خودرو پلاک شهرستان است.

رازقی ادامه داد: حدود ۶۶۰ تقاطع هوشمند داریم و مشکل اصلی ما فوتی‌های موتورسواران است که می‌بایست این موضوع و مشکل حل گردد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعاملات مناسب و سازنده‌ای با کمیسیون‌های فنی به میزان ۳۳۶ جلسه و کمیته فنی ۲۵ جلسه و ۱۴ جلسه با موضوع ساماندهی موتورسواران برگزار شده است و جلسات تخصصی و نشست‌های مشترک با مجموعه شهرداری و معاونین محترم داشته ایم.

وی گفت: طرح موتور یار در این مدت بسیار اثر گذار بوده و توانسته است آمار تخلفات موتورسواران را تا حدود زیادی کاهش دهد.

در پایان این همایش از زحمات مدیران و معاونین و روسای مناطقی که در حوزه ترافیک و مهندسی ترافیک اقدامات برجسته‌ای داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور سردار حمیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور سردار حمیدی پلیس راهور تهران بزرگ حوزه ترافیک سردار حمیدی انجام دهیم آلودگی هوا انجام نشده شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود

به گزارش پارس نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ... که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه 16 اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استانداردسازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومترها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و آیا در این زمینه نظرات پلیس احصا شده یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و غیره خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی‌پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودروها موتورسیکلت‌ها و غیره باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محورهای کمربندی که خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بزرگراه بسیج محورهایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت