Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول اجرای طرح های گازرسانی شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اینک هزار و ۳۳۷ روستای استان با ضریب برخورداری ۷۴ درصد از خانوارهای روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا قاسمی مسوول اجرای طرح های گازرسانی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۸۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی ۲ هزار ۴۷۶ روستا قابلیت گازرسانی را دارند که از این تعداد تاکنون هزار و ۳۳۷ روستا شامل ۷۴ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضریب برخورداری خانوار روستایی کشور بالای ۸۴ درصد برآورد می شود  که این آمار با توجه به شرایط جغرافیایی و مناطق سخت گذر در سطح استان ما ۱۰ درصد کمتر است.

مسوول اجرای طرح های گازرسانی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سطح مناطق شهری نیز هم اکنون ۹۹ درصد خانوارهای شهری استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که این آمار در کشور ۹۸ درصد است.

قاسمی در زمینه گازرسانی به مناطق روستایی مهاباد نیز بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۱۹۱ روستای این شهرستان ۷۰ روستا با بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار و ضریب نفوذ برخورداری ۷۶ درصدی از نعمت گاز طبیعی بهرمند هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز طبیعی گازرسانی شرکت گاز آذربایجان غربی گاز آذربایجان غربی آذربایجان غربی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است