Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام علی سالاری امروز در درس اخلاق طلاب و حوزویان کرمانشاه اظهار داشت: توهین، افترا و بی احترامی به بزرگان به ویژه علمای دینی کاری مذموم و از روی جهل است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با انتقاد از جبهه گیری برخی از سایت های معلوم الحال از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع و علمای برجسته مذهب تشیع می باشد که همواره نقش مهم و تاثیرگذاری در حوزه های علمیه و دیگر شئونات دینی دارد، با این وجود در روزهای گذاشته به عینه شاهد توهین یکی از سایت ها به این مرجع تقلید  بودیم که این امر باعث تکدر خاطر ملت شریف ایران به ویژه حوزه های علمیه گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: اهانت به جایگاه این مرجع بزرگ تقلید اهل تشیع به نوعی آب ریختن در آسیاب دشمنان اسلام است و همین امر زمینه ایجاد دودستگی را فراهم خواهد کرد، لذا باید افراد و رسانه ها از ورود به این دست موارد پرهیز کنند تا خدایی ناکرده علمای دین مورد اهانت قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی منتقد نقد منصفانه نیست، عنوان کرد: سخنان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در باره برخی از مسایل کشور به مذاق برخی از رسانه ها خوش نیامده است و متاسفانه هر آنچه که خواسته اند علیه این مرجع عالیقدر در رسانه خود منتشر کرده اند که باید بابت این کار از ایشان عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: عدم برخورد با این دست از هتاکی ها باعث می شود که دیگر مراجع و علمای دینی به راحتی مورد هجمه ناجوانمردانه برخی از مغرضان قرار گیرند، لذا شایسته است که انسان وجدان و ایمان خود را قاضی قرار  دهد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ابراز داشت: کسی نمی تواند منکر جایگاه والای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در جهان تشیع باشد، این مرجع عالیقدر جایگاهی مردمی دارد و همواره روحانیون و علمای بزرگی در مکتب وی حضور داشته اند و به خوبی از روحیه مردمی و اسلامی این عالم دینی اطلاع دارند و سخنان ایشان خدایی ناکرده هیچگاه از روی بغض، کینه و... نبوده و نیست.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: احترام و تکریم علمای دین بر همه ما واجب است و نباید اجازه دهیم عده ای فرصت طلب به بهانه های واهی این سرمایه های دینی را مورد توهین و هتاکی خود قرار دهند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد