Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین روز یکشنبه آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کمک همه دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی نیاز است.

وی اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی خودش را فرزند حوزه های علمیه می داند و به عنوان راهنمای همیشگی به آن نگاه می کند، این سازمان از مشورت، ایده، خلاقیت، ابتکار، طرح و نقدهای پیشنهادی استقبال می کند و نقدهای دلسورانه شما را همانند دارویی اثر بخش پیرو رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب اسلامی می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرزین تاکید کرد: بیش از ۴۰ سال از دفاع مقدس گذشته و در زمان حاضر دنیا به سمت نورانیت، معنویت، رشد، کمال رفته  و تعالی یافته است و اکنون بصیرت مردم دنیا در موضوعات مختلف افزایش یافته است.

وی گفت: در جامعه و جهان کنونی وحدت و گروه محوری نیاز ضروری است و لازمه آن تقویت روحیه مشورت‌پذیری و استفاده از نظرات و انتقادات اجتماع  است.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: مهندسی فرهنگی برای گفتمان سازی در سیاست، جامعه، مردم و  نشر اندیشه های امام راحل ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد محمدزاده  افزود: گفتمان سازی فرهنگی با تبلیغ چرخه مردمی صورت گرفته و اجتماع به عنوان مبلغانی در راستای اهداف انقلابی هستند و مردمی کردن تبلیغ با همه قشر از کودک، بزرگ، مسجدی و غیر مسجدی صورت می گیرد.

محمدزاده  اظهارداشت: زمان کارهای فردی سالهاست که به سر آمده و باید بر طبل فردیت کوبید و زمانی که انقلاب شکل گرفت یعنی دیگر کارهای فرهنگی باید جمعی صورت بگیرد و به این مساله باید نگاهی ویژه داشته باشیم.

به تاکید وی بانوان در کنار تربیت فرزندان در موقعیت های اجتماعی باید حضور هدایتگر و جریان سازی داشته باشند.

محمدزاده بیان کرد: در زمان حاضر فرصت آزمون و خطا نداشته و باید  از تمام ظرفیت های اکوسیستم زیست بوم فرهنگی از جمله دانشگاه، حوزه، بسیج، سپاه و گروه های جهادی استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این آیین از افزایش چشمگیر موسسه ها و مراکز خانۀ قرآنی، روحانیان مستقر، هیات های مذهبی و کانون های فرهنگی اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم  از زحمات حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری رییس سابق این نهاد قدردانی و حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان گرگان انتخاب شد.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

برچسب‌ها گرگان مراسم معارفه گلستان سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان مراسم معارفه گلستان گرگان مراسم معارفه گلستان سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تودیع تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است