Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مشکل حادث شده در جایگاه‌های سوخت ‌با مدیریت و همراهی و همکاری مردم به مرور در حال برگشت به روال عادی است و گزارش میدانی حکایت از آن دارد که مشکلی در بحث تأمین سوخت شهروندان وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌  تبریز‌، صف خودروها در جایگاه‌های بنزین در استان  آذربایجان شرقی برچیده شده تا وضعیت عرضه هوشمند سوخت به سرعت به مرور زمان به حالت عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نشان دهنده آن است که رفع مشکلات فنی پمپ های بنزین تداوم دارد و جایگاه های سوخت به مرور در حال بازگشت به مدار توزیع هستند.

67 درصد جایگاه‌های سوخت در آذربایجان شرقی فعال شد

علی روح اللهی مدیر عامل شرکت توزیع فراورده های نفتی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در  تبریز  در تشریح آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت استان آذربایجان شرقی اظهار داشت:با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در استان آذربایجان شرقی نیز ایجاد شد.  

وی افزود:هم اکنون از 171 جایگاه سوخت در استان آذربایجان شرقی تا کنون با تلاش کارشناسان فنی شرکت 114 جایگاه  به حالت عادی برگشته و مشکل بقیه جایگاه ها در حال برطرف شدن است.

مدیر عامل شرکت توزیع فراورده های نفتی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:67 درصد جایگاه های استان فعال بوده و وضعیت استان در زمینه تأمین سوخت در حال حاضر مطلوب و پایدار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 روح اللهی تصریح کرد:کارشناسان در حال رفع مشکل هستند و روند فعال‌سازی جایگاه‌ها به تدریج تا فعال‌ شدن تمامی جایگاه‌ها در استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

وی یادآور شد: ضمن پوزش از مردم صبور و فهیم استان بابت این امر، اطمینان می‌دهیم کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تا رفع کامل مشکل دست از تلاش بر نمی‌دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع فراورده های نفتی آذربایجان شرقی در پایان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده، تصریح کرد: این مشکل به صورت سراسری و به علت نقص فنی در سیستم سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌های بنزین روی داده بود که امیدواریم تا فردا همه جایگاه‌های سوخت استان به حالت عادی بازگشته و با کارت سوخت انجام گیرد.

گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نشان دهنده آن است که رفع مشکلات فنی پمپ های بنزین تداوم دارد و جایگاه های سوخت به مرور در حال بازگشت به مدار توزیع هستند.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی جایگاه های سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود