Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@12:24:31 GMT

سرقت از عمده‌فروشان مواد غذایی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۰۸۰

سرقت از عمده‌فروشان مواد غذایی در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار سابقه داری خبر داد که با اجاره یک روزه انبار از عمده فروشان مواد غذایی کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش ایران آنلاین ،سردار لطفی با اعلام خبر دستگیری متهم کلاهبرداری که 7 سابقه کیفری در پرونده خود دارد، اظهار داشت: با شکایت مرد جوانی به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران در خصوص سرقت محموله یک تن و 500 کیلو برنج، تحقیقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته، شاکی در فضای مجازی آگهی فروش برنج داده و متهم پرونده به نام سروش با او تماس گرفته و درخواست خرید کالایش را می دهد که بعد از چندین تماس و جلب اعتماد مشتری، فروشنده برنج ها راهی تهران شده و ابتدا یک تن و 500 کیلو از برنج ها را داخل مغازه ای تخلیه می کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: باتوجه به درخواست متهم مبنی بر اینکه 500 کیلو دیگر را در انباری دیگر باید تخلیه شود، آنها راهی بازار می شوند اما متهم در فرصتی مناسب از فروشنده فاصله گرفته و در جمعیت ناپدید می شود؛ فروشنده با این تصور که از محل اولیه تخلیه برنج مطلع است راهی انبار اول می شود. اما در کمال ناباوری متوجه می شود در فرصتی که آنها راهی انبار دوم شده بودند، همدست متهم اقدام به تخلیه انبار اول کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران به سراغ مالک انبار اول رفته اما مشخص شد که با مدارک جعلی انبار برای 24 ساعت اجاره شده است؛ در ادامه با شکایت های مشابه در خصوص سرقت برنج، خرما، نبات، پسته و ... با این شیوه و شگرد کارآگاهان مواجه شده که با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف انبارها، تصویر متهم بدست آمد.

وی افزود: با این احتمال که کلاهبردار جوان از سارقان سابقه دار است کارآگاهان پلیس به سراغ آلبوم متهمان اداره آگاهی رفته و در بازبینی تصاویر متهم، هویت اصلی سروش بدست آمد. در ادامه کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی، مخفیگاه سروش را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: تا کنون 10 شاکی در این پرونده شناسایی شده و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران رئیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت