Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دختر بچه ۱۰ ساله در اثر مسمومیت با منوکسید کربن جان باخت.

جهانبخش وحدت نژاد روز یکشنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۷:۲۴ دقیقه صبح روز یکشنبه گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی در روستای "کوشک علیا" گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: نیروهای اورژانس در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که در این حادثه، مادر ۳۱ ساله و دختر ۱۰ ساله‌اش با گاز منواکسید کربن مسموم شده و متأسفانه این دختر بچه به دلیل جمود نعشی جانش را از دست داد اما مادر را از قبل از رسیدن آمبولانس با خودروی شخصی انتقال دادند و وضعیت وی مطلوب می باشد.

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نبود کلاهک دودکش بخاری، نشتی گاز بخاری و نبود دودکش آبگرمکن علت حادثه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد منوکسید کربن مسموميت اورژانس گازگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند