Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@11:04:43 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم آبان ماه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۶۹۰

عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم آبان ماه

در این بسته خبری از کاشت گونه‌های بومی در فضای سبز ساری تا فضاسازی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و احداث بزرگترین تقاطع غیر همسطح غرب استان اصفهان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آغاز نصب گاردریل‌های فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: گاردیل‌های فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال حدفاصل جاده بهشت فاطمه تا میدان خلیج فارس به متراژ ۵/۲ کیلومتر در حال نصب است.

فضای سبز ساری میزبان گونه‌های بومی

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری با کاشت درخت بومی آزاد در محوطه امام‌زاده یحیی (ع) فضای سبز این شهر را به هویت تاریخی ساری که به درختان چنار و نارنج نمایی زیبا گرفته، گره‌زده است.

عبدالامیر کمایی شهردار خرمشهر شد

عبدالامیر به عنوان شهردار خرمشهر منصوب و حکم وی در روز یکشنبه ۹ آبان ماه ابلاغ شد.

توزیع ۶۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش آموزان نیازمند بیرجندی

محمد محمدزاده، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: در اجرای طرح شناسایی، جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی تعداد ۶۰ کودک نیازمند توسط مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری در سطح شهر بیرجند شناسایی شده‌اند که با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان تعداد ۶۰ سری کیف و لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

رفع مشکل جاده النگدره گرگان و بازگشایی معابر

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: ظرف مدت یک ماه آینده این مسیرها بازگشایی شده و بار ترافیکی منطقه کاهش پیدا می‌کند.

احداث بزرگترین تقاطع غیر همسطح غرب استان اصفهان در نجف‌آباد

تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو به مساحت ۱۵۵ هزار هکتار با ۱,۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است که در مدت ۱۸ ماه عملیاتی می‌شود.

احیای پارک‌های جنگلی شهر بروجن در سال آینده

حمزه علی ولیان، شهردار شهر بروجن، گفت: آبگیری از پساب فاضلاب، احیای پارک‌های جنگلی شهر را در پی دارد.

فضاسازی قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل فضای شهر آماده سازی شد.

احداث پل طبیعت در شهرکرد

محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد از احداث پل طبیعت در محله منظریه شهرکرد خبر داد.

کد خبر 532321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر پروژه هاي عمراني پروژه های شهری پروژه عمرانی المان شهری ساماندهي شهري خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد