Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز یکشنبه در نشست شورای ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت مقوله حجاب و عفاف و لزوم نهادینه کردن آن در جامعه گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود که در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند جشنواره‌های فیلم و تئاتر و شعر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به‌نحوی بحث عفاف و حجاب و ارزش‌های دیگر گنجانده شود و برای آن امتیاز مجزا و ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

سردار سلیمانی از اضافه شدن بخش حجاب و عفاف در جشنواره شعر بنیاد که در استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: حضور دو یا چند نفر از اعضای ستاد در جشنواره‌های مختلف بنیاد و لحاظ بخش ویژه‌ای برای عفاف و حجاب می‌تواند موجب ترویج این ارزش و اثرگذاری محتوا شود.

پیش از این سردار یعقوب سلیمانی در نخستین نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران که با موضوع ماموریت‌ها و تکالیف بنیاد براساس مصوبه ۸۲۰ و دستورالعمل‌ برنامه‌های ۱۰گانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و استان‌های کشور برگزار شد، افزود: امیدواریم با هماهنگی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف و تعهدی که از بیان و گفتمان همکاران حاضر در نشست برمی‌آید، شاهد برنامه‌های درخور توجه در زمینه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی باشیم.

فریده اولادقباد، دبیر ستاد حجاب و عفاف و مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقداماتی که تاکنون تحت نظر دبیرخانه عفاف و حجاب در ستاد و استان‌ها انجام شده، بر لزوم ترویج ارزش حجاب و عفاف در جامعه و تاثیر آن در استحکام خانواده تاکید کرد و گفت: حفظ حجاب یکی از اقدامات مهمی است که باعث حفظ خون شهدا خواهد شد.

در این نشست سید مرتضی حسینی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و محمد غفوری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گزارش عملکرد ادارات تحت نظر خود در خصوص حجاب و عفاف را ارائه کردند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران روز عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران عفاف و حجاب حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند