Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ساخت یک میلیون واحد مسکونی اشاره کرد و افزود: شعار ریاست جمهوری درخصوص مسکن به عنوان یکی از مهمترین شعارهای راهبردی و براساس برنامه ریزی بود.

وی با بیان اینکه در استان های شمالی محدودیت هایی برای تأمین زمین وجود دارد، گفت: باتوجه به سهمیه 28 هزار واحدی گیلان که براساس تراکم جمعیت در نظر گرفته شده، باید به دنبال راهکار و گره‌گشایی از امور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان به وجود جنگل و دریا و پیوستگی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: برخی اراده‌ها فقط برای ویلاسازی و تغییرکاربری ها وجود دارد، اما باید ضمن حفظ کاربری و محدوده شهرها و روستاها، اراده لازم برای تأمین مسکن هم وجود داشته باشد.

عباسی با بیان اینکه برای آن دسته از محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افرادی که به واسطه مهاجرت از روستا به شهر، در حاشیه شهر سکونت داشته و از مسکن برخوردار نیستند نیز باید برنامه ریزی شود، گفت: در این مسیر با بررسی کارشناسانه سیمای شهری، معماری و فرهنگ بومی درنظرگرفته شود.

وی عزم جدی، هم اندیشی، هم افزایی و هم پوشانی را برای کسب توفیق در اجرای طرح جهش تولید ضروری دانست و افزود: در انبوه سازی با درنظرگرفتن مزایای طرح مسکن مهر باید ضعف ها و نواقص آن رفع شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه های اصلی و فرعی در قالب پنجره واحد ملزم به بررسی و رفع موانع پیش رو هستند، اظهار داشت: اقدامات را نباید به تشکیل جلسه شورای مسکن موکول کرد بلکه در جلسه آینده باید پیشرفت امور به صورت مستند، گزارش شود.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در سامانه ثبت نام کرده اند اما برخی از محرومان به واسطه عدم توان بازپرداخت اقدامی برای ثبت در سامانه نکرده اند، گفت: باید به واقعیت های جامعه توجه شود و در بسیاری از مناطق نباید منتظر ثبت نام افراد بمانیم بلکه به صورت دقیق رصد و شناسایی افراد مستعد صورت گیرد.

برچسب‌ها استانداری گیلان جهش تولید گیلان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان جهش تولید گیلان استانداری گیلان جهش تولید گیلان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع بذرپاش از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن رئیسی!
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند