Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی عصر یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بر لزوم بهره‌گیری از نظر نخبگان و صاحب‌نظران در این کارگروه تاکید کرد و افزود: بررسی گزارش‌هایی که از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت می‌شود از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی در ادامه با انتقاد از تصدی‌گری شهروندان خارجی در برخی بخش‌ها خاطرنشان کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که بازار یزد در اختیار شهروندان خارجی قرار گیرد و آنان به تصدی‌گری بازار بپردازند و در این خصوص باید موضوع از سوی متولیان به جد نظارت شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاندار با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه گشت‌های بازرسی و برخورد با متخلفان از طریق رسانه‌ها گفت: امروزه به شدت نیاز داریم مردم، ما را کنار خودشان ببینند چرا که شعار دولت، مردمی بودن است و مدیران باید رابطه خود با مردم را در تراز دولت سیزدهم تنظیم کنند.

فاطمی با بیان اینکه باید به عنوان مدیر ۲۴ ساعته در خدمت مردم و جامعه باشیم ،ادامه داد: من خود را « کارگر و نوکر» مردم می‌دانم و به این نوکری افتخار می‌کنم ،امیدوارم همه مسئولان وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و پاسخگوی مطالبه شهروندان باشند.

بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی از دیگر بخش‌های این نشست بود که به گفته مسئولان مشکلی در این زمینه در یزد وجود ندارد و همچنین وضعیت قیمت میوه مطرح شد و نظارت و بررسی شرایط و خدمت به مردم مورد تاکید اعضا قرار گرفت .

همچنین در این نشست مقرر شد فقط در خریدهای نامتعارف (تناژ ) مرغ در بازار از مشتری کدملی خواسته شود و برای خریدهای معمولی نیازی به ارایه کدملی نیست.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  73 هزار واحد صنفی دارد که میانگین اشتغال در هر واحد 2.5 نفر است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اشتغال زایی اصناف گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اشتغال زایی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اشتغال زایی اصناف گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود