Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای اشتغال مدال‌آوران پارالمپیک و یا یکی از فرزندانان آنها در دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون در جریان اصلاح طرح سرباز قهرمان دستگاه‌های اجرایی ملزم به استخدام مدال‌آوران پارالمپیک و یا یکی از فرزندانان آنان شدند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون سرباز قهرمان مدال‌آوران المپیک از خدمت سربازی معاف هستند اما با توجه به اینکه مدال‌آوران پارالمپیک به علت جانبازی یا به علت معلولیت از خدمت معاف هستند با اصلاحیه طرح سرباز قهرمان از امتیاز اشتغال خود یا یکی از فرزندان‌شان بهره‌مند می‌شوند

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه غلامرضا مولابیگی و سیدمحمدرضا راجی دو گزینه پیشنهادی برای انتخاب یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان در جلسه علنی مجلس در کمیسیون حاضر شدند و گزارش‌های خود را به نمایندگان ارائه کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مجلس شورای اسلامی پارالمپیک توکیو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای نگهبان مدال آوران پارالمپیک کمیسیون اجتماعی سرباز قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه