Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@02:53:25 GMT

شهرخودرو تا کی الغرافه می‌پوشد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۷۲۴

شهرخودرو تا کی الغرافه می‌پوشد؟ (عکس)

 

به گزارش “ورزش سه”، شهر خودرو یا همان پدیده خراسان که در سال‌های گذشته تغییر چندباره در رنگ لباس این تیم داده شده، حالا با یک ترکیب رنگی کاملاً متفاوت در هفته سوم فصل جدید لیگ برتر حاضر شد؛ این تیم در ابتدا با البسه قرمز رنگ در میادین با نام پدیده حاضر می‌شد، پس از حضور حمیداوی در شهر خودرو، رنگ لباس مشهدی‌ها به رنگ عنابی تغییر کرد و آن ملقب به عنابی‌پوشان مشهدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در لیگ بیستم و با هدایت مهدی رحمتی، رنگ لباس پدیده به رنگ قرمز و مشکی در آمد و شاگردان رحمتی یاد و خاطره ابومسلم را با البسه جدید خود در لیگ برتر زنده کردند؛ مجدداً در شروع فصل جدید، رنگ عنابی به لباس‌های شهر خودرو بازگشت و این تیم لیگ بیست و یکم را با کیت عنابی‌رنگ خود استارت زد.

اما حالا شب گذشته در هفته سوم لیگ بیست و یکم، شاگردان اکبر میثاقیان با ترکیب رنگی آبی و زرد که کاملاً شبیه به لباس تیم الغرافه قطر بود، وارد میدان مسابقه شدند تا این‌چنین از تغییر رنگ لباس بازیکنان شهر خودرو رونمایی شود.

 

البته گویا این ترکیب نهایی رنگی لباس شهر خودرو در فصل جدید نیست و مدیران باشگاه در حال رایزنی برای نهایی کردن رنگ کیت خود هستند و تنها در مسابقه دیشب این لباس برای تیم شهر خودرو به کار گرفته شده است.

 

 

 

 

عکاس: محسن بخشنده

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مراسمی، آغاز زندگی مشترکشان رو جشن گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی