Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@14:16:23 GMT

کاهش نرخ دلار در کانال ۲۶ هزار تومانی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۷۵۳

هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، نهم آبان‌ماه) در مقایسه با روز کاری گذشته با ۲۰۰ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان داد و ستد شد.

قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در مقایسه با روز کاری گذشته با ۲۴۱ تومان کاهش برابر ۳۰ هزار و ۸۳۴ تومان بود.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۶ هزار و ۱۴۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۲۲۴ تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۴۱۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۶۵۴ تومان اعلام شد.

نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۵۴۰ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۸۱۷ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات روز یکشنبه، حواله یورو به نرخ ۲۷ هزار و ۷۳ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۳ هزار و ۴۱۶ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و همواره در این محدوده نوسان داشت و حتی در مقطعی به سمت رقم ۲۷ هزار تومان نیز حرکت کرد. در شهریورماه نرخ دلار نزولی یا ثابت بوده است. البته برای چند روزی در محدوده قیمتی ۲۸ هزار تومان نیز معامله می‌شد، اما این شرایط دوامی نداشت.

براساس این گزارش، از یازدهم مهرماه نرخ دلار کاهشی شد. قیمت دلار در هفته‌های گذشته همواره در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشت و وشنبه گذشته حرکت آرامی به سمت محدوده قیمتی ۲۷ هزار تومان داشت، اما هفته جدید را با نرخ ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان شروع کرد و امروز هم دوباره کاهش ۲۰۰ تومانی کاهش بهای دلار را در صرافی‌های بانکی شاهد بودیم.

/ایرنا

برچسب ها: کاهش نرخ دلار ، صرافی‌های بانکی ، فروش یورو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PXd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کاهش نرخ دلار صرافی های بانکی فروش یورو هزار تومان ۲۶ هزار ۳۰ هزار نرخ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳