Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@03:41:33 GMT

مهدوی‌کیا: بعد از ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۹۹۹

مهدوی‌کیا: بعد از ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم امید ایران با کسب پیروزی ارزشمند ۳ بر ۲ مقابل تاجیکستان که میزبان گروه دوم مسابقات بود، توانست با ۹ امتیاز به مرحله نهایی جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا راه پیدا کند. مهدی مهدوی‌کیا پس از کسب این پیروزی در نشست خبری حاضر شد و در مورد نتیجه کسب شده اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فوتبال خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ گل در این مسابقه دیدیم دو تیم خوب بازی کردند و طبیعی بود نیمه دوم ما به دنبال حفظ بازی و نتیجه باشیم. کمی هم عقب آمدیم و تاجیکستان به ما فشار آورد.

او در مورد ۱۰ نفره شدن تیمش که در پی اخراج آریا برزگر از دقیقه ۸۶ اتفاق افتاد و سب فشار بیشتر روی تیم در دقایق پایانی شد، بیان کرد: بعد از ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد اما با ۹ امتیاز به مرحله نهایی صعود کردیم. به تاجیکستان هم تبریک می‌گویم. تیم با برنامه‌ای بود اما ما باید این ۹ امتیاز را می‌گرفتیم و صعود می‌کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم امید ایران تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • پارما به سری A برگشت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم