Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:08:36 GMT

باید در راستای تامین اجتماعی هوشمند تلاش کنیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۱۰۳۵

باید در راستای تامین اجتماعی هوشمند تلاش کنیم

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی اظهار داشت: پیشرانی فناوری اطلاعات در حرکت تحولی سازمان یک اصل است و واحدهای مختلف سازمان باید برنامه‌های خود را متناسب با برنامه تحولی که در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده‌سازی می‌شود، پیگیری کنند.

موسوی یکپارچه سازی را از دیگر مطالب مهم در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در مواردی باید به نقاط مشترک در حوزه فناوری اطلاعات برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود دیتای یکپارچه و به هم پیوسته از مسائل حائز اهمیت در سازمان تامین اجتماعی است و حوزه فناوری اطلاعات باید موجب پیوستگی بین واحدهای مختلف سازمان شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از زحمات علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل سابق مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان تشکر کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه فناوری صورت گرفته است و نسبت به یک سال پیش تحولاتی در این عرصه انجام شده و در حوزه نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ کارهای ارزشمندی انجام شده است.

موسوی برای سید عبدالله حسینیان، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیازمند سرعت عمل در پیشبرد امور هستیم و امیدواریم شاهد تحول جدی در این حوزه با مدیر جدید باشیم.

انتصاب رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از زحمات علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل سابق مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان تشکر کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه فناوری صورت گرفته است و نسبت به یک سال پیش تحولاتی در این عرصه انجام شده و در حوزه نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ کارهای ارزشمندی انجام شده است.

موسوی برای سید عبدالله حسینیان، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیازمند سرعت عمل در پیشبرد امور هستیم و امیدواریم شاهد تحول جدی در این حوزه با مدیر جدید باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی سیدعبدالله حسینیان را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است: نظر به تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، شما را به سمت "رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی" منصوب می‌نمایم.

لازم است با رویکرد پیش‌رانی فناوری اطلاعات در تحول فرارو، نسبت به هوشمندسازی خدمات و فرآیندها با هدف خارج کردن مرکز فناوری اطلاعات و آمار و محاسبات از وضعیت پشتیبان، به منظور تسهیل، تسریع، تصحیح و تدقیق جریان خدمت به خانواده بزرگ و شریف سازمان تأمین اجتماعی همت گمارید.

اهم اقدامات راهبردی زیر مورد انتظار است:

توسعه خدمات الکترونیک و دیجیتال برای تحقق تأمین اجتماعی هوشمند.

ایجاد نظام فناوری داده و اطلاعات یکپارچه در حوزه‌های "بیمه‌ای"، "درمانی"، "اقتصادی و سرمایه‌گذاری"، "برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی" و "توسعه مدیریت و منابع انسانی".

توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، با هدف خدمت‌رسانی به مردم، شفاف‌سازی و دسترسی سریع و آسان و غیرحضوری ذینفعان به خدمات مورد نیاز در بستر الکترونیکی.

استقرار نظام جامع آماری و داده‌کاوی با هدف بهبود کیفیت مدیریت در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، سرمایه‌گذاری و سایر، برای تصمیم سازی‌های کلان و راهبردی در عرصه حکمرانی تأمین اجتماعی

توجه و اهتمام ویژه به حل مسائل کاربردی و عملیاتی جاری مدیریت‌های بیمه‌ای و درمانی در سطح اجزای ساختاری شبکه گسترده تأمین اجتماعی در سراسر کشور.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پرانگیزه و تشریک مساعی و تعامل بین‌بخشی، در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر میرهاشم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر میرهاشم موسوی سازمان تامین اجتماعی صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر میرهاشم موسوی حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم