Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فردا؛ ساعت صبحگاهی طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا با یک بار خروج بعد از ساعت ۱۴:۳۰، از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصرگاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر می‌کند.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ۱۰ آبان‌ماه، ساعت صبحگاهی طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا با یک بار خروج بعد از ساعت ۱۴:۳۰، از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصرگاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه‌ها فقط طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ اجرا خواهد شد.

هم‌چنین جهت تسهیل در تردد، ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا در صورت احراز هویت در دفاتر خدمات الکترونیک شهر می‌توانند قبل از ۹ صبح یک خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۴:۳۰ یک ورود رایگان به محدوده‌های مربوطه داشته باشند.

شهروندان تهرانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک، باید در سامانه «تهران من» روز ورود خود به طرح ترافیک را رزرو کنند، در غیر این صورت محاسبه عوارض تردد خودرو با بیشینه ضرایب و به‌ازای هر روز تردد با نرخ ۷۸۷.۵۰۰ ریال مستقل از ساعت تردد و نوع معاینه فنی خودرو انجام خواهد شد.

برای ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) نیازی به رزرو نیست.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح کنترل آلودگی هوا بعد از ساعت ۱۴ ۳۰ طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • شرنگ شیرابه در کام خزر