Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:47:51 GMT

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی در مازندران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۱۴۶۵

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی در مازندران

ایسنا/مازندران معاون جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی در این استان خبر داد.

زینب تقوی در دیدار با اعضای "سامانه کتابدانه مازندران" با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند پلی میان این سامانه و دانشگاه‌های مازندران باشد، اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با در اختیار داشتن خبرگزاری ایسنا، ایکنا، سازمان دانشجویان و سازمان انتشارات فعالیت‌های فرهنگی زیادی را در دانشگاه‌های استان، پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز علاوه بر چاپ کتب دانشگاهی در انتشارات و ارائه فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها به دانشجویان، مرکز مطالعات فرهنگی و مرکز افکارسنجی این نهاد نیز در زمینه فراهم کردن خوراک فکری برای برنامه ریزان و سیاستگزاران دستگاههای اجرایی طرحهای پژوهشی و آسیب شناختی مختلفی انجام داده است. 

معاون جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که از سوی این سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در حال پیگیری است، برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های سامانه کتابدانه در مازندران استقبال می‌کنیم.

تقوی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ در زمینه‌های مختلف، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در جامعه دانشگاهی و مردم، ترویج کنیم، تصریح کرد: این موسسه می‌تواند با حضور فعال در مسابقات مناظرات دانشجویی در مازندران، به اهداف خود دست یابد.

جهاد دانشگاهی در تاریخ کشور خوش درخشیده است

حجت‌الاسلام موسی مستقیمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه، جهاد دانشگاهی از دیرباز در دانشگاه‌ها خوشنام بوده است، اظهار کرد: همواره برگزاری آموزش‌های کاربردی در دانشگاه‌ها از سوی جهاد دانشگاهی با اقبال خوبی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان رده بالای کشور نیز به جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انتفاعی اعتماد دارند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در مازندران نیز با برگزاری این آموزش‌ها، خوش درخشیده است و اگر هم مشکلی وجود دارد، به دلیل نگاه سلیقه‌محور برخی از مسئولان گذشته است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران تاکید کرد: جهاد دانشگاهی فرصتی است که افراد می‌توانند توانمندی‌های خود را در آنجا ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار اعضای "سامانه کتابدانه مازندران" نیز به ارائه تکنیک‌های حرفه‌ای تندخوانی و تقویت حافظه، افزایش تمرکز، جلوگیری از حواس‌پرتی و فراموشی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مازندران از جمله منابع طبیعی ساری، دانشگاه مازندران، علم و فن آوری مازندران و غیره ظهر یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف مازندران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

کد خبر 6091172

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است