Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:43:40 GMT

تبلت سارفیس Duo 2؛ قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۲۰۱۸

تبلت سارفیس Duo 2؛ قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان

فرارو- حداقل اگر به نمودار اندروید فهرست Geekbench اعتماد کنیم، تبلت Microsoft Surface Duo 2 در حال حاضر قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان محسوب می‌شود. این تبلت تاشو که به تازگی روانه بازار شده، توانسته است در این فهرست با امتیاز تک هسته‌ای ۱۰۵۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۳۳۱۷، جایگاه نخست را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، Microsoft Surface Duo 2 که برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، یک تبلت تاشو از سری سارفیس است که اخیراً با یک طراحی جالب توجه روانه بازار شد. این دستگاه از یک صفحه نمایش AMOLED PixelSense Fusion بهره می‌برد که در حالت دوگانه یک پنل ۸.۳ اینچی با رزلوشن ۱۸۹۲ در ۲۶۸۸ پیکسل و تراکم ppi401 را ارائه می‌دهد. این دستگاه که از پردازنده Snapdragon 888 5G کوالکام در کنار ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد، اندروید ۱۱ را به اجرا در می‌آورد. این تبلت تاشو همچنین از دوربین‌های سه گانه با لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در عقب استفاده می‌کند که با لنز جلویی ۱۲ مگاپیکسلی، همراه شده است.

حالا این تبلت تاشو مایکروسافت، در فهرست Geekbench عملکردی جالب توجه را به نمایش گذاشته است که ما برای درک بهتر موضوع، این آمار را به گزینه دوم این لیست یعنی گوشی مخصوص بازی ASUS ROG Phone 3 مورد مقایسه قرار داده ایم. در آزمون دو هسته ای، گوشی بازی ایسوس به عنوان رتبه دوم، توانسته امتیاز ۳۲۳۵ را به دست بیاورد در حالی که Microsoft Surface Duo 2 به امتیاز ۳۳۱۷ رسیده که نشانه قدرتمندتر بودن این تبلت از یک گوشی گیمینگ شاخص است. در نمودار تک هسته‌ای نیز گوشی Samsung Galaxy S21+ 5G به عنوان رتبه دوم از امتیاز ۹۹۶ برخوردار است، اما تبلت تاشو مایکروسافت امتیاز ۱۰۵۱ را از آن خود کرده است.

قسمت اعظم این موفقیت Microsoft Surface Duo 2 حاصل بهره گیری از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR5 است که می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را نیز در کنار خود داشته باشد. با این حال باید توجه داشت که اسنپدراگون ۸۸۸ اکنون جای خود را به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس داده است. این تراشه در گوشی‌هایی مانند Vivo X70 Pro+، Xiaomi Mix 4 و Black Shark 4S بکار گرفته شده که همگی در این فهرست حضور ندارند. بنابریان می‌توان تصور کرد که اکثر دستگاه‌های مجهز به تراشه جدیدتر، احتمالاً عملکرد بهتری را نسبت به Microsoft Surface Duo 2 نشان خواهند داد، اما واقعیت این است که تا زمانی که این موضوع به محک کشیده نشود، هنوز تبلت تاشو جدید سارفیس عنوان قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان را برای خود حفظ خواهد کرد.

با این همه، بهتر است توجه داشته باشیم که عملکرد سریع و قدرتمند Microsoft Surface Duo 2 هزینه‌هایی را هم برای کاربران به دنبال خواهد داشت. به عبارت ساده، علاقمندان برای خرید این دستگاه باید حداقل ۱۴۹۹ دلار آمریکا را برای پایین‌ترین نسخه درنظر بگیرند که قطعاً قیمت بسیار بالایی محسوب می‌شود. این موضوع با توجه به عرضه قریب الوقوع چندین دستگاه اندرویدی دیگر که تراشه‌های جدیدتری را در خود جای داده اند، می‌تواند چالش جدی برای این «قدرتمندترین دستگاه اندرویدی حال حاضر جهان» باشد.

منبع: gizmochina، gsmarena

نوشته: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: تبلت تاشو هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد