Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:01:52 GMT

رم 1-2 میلان: برای بازگشت دیر بود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۲۵۵۵

رم 1-2 میلان: برای بازگشت دیر بود

رم در دیداری خانگی مقابل میلان با نتیجه 2-1 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان استفان پیولی بودند که با دو گل از حریف پیش افتادند و تک گل ثانیه های پایانی استفان الشعراوی هم نتوانست مانع از شکست جالوروسی شود. 

رمی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3 بود که روی حرکت خوب ماتیاس وینا، لورنزو پلگرینی مقابل دروازه میلان صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلانی ها خیلی سریع زود واکنش نشان دادند و در دقیقه 7، زلاتان با یک پاس حساب شده، فرانک کسیه را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، روی نعلل مدافعان میلان، بار دیگر پلگرینی صاحب موقعیت شد اما این بار هم نتوانست دروازه تاتاروشانو را باز کند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، روی یک ضربه آزاد میلانی ها پیش افتادند. خطای کارزدورپ روی رافائل لیائو پشت محوطه جریمه باعث شد تا میلان صاحب یک ضربه آزاد شود. زلاتان پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت تماشایی، روسونری را پیش انداخت.

 

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و حتی در دقیقه 38 لیائو موفق شد دروازه رم را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلانی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

 

ادامه دارد...

آ اس رم آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی