Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:08:42 GMT

مردی همسرش را با تبر کشت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۲۷۱۶

مردی همسرش را با تبر کشت + عکس

پابند یک زندانی تازه آزاد شده راز قتل همسرش را فاش کرد . محل اختفای جسد زن قربانی که به دست شوهرش با تبر کشته شده بود با پابند متهم  آمریکایی افشا شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم 35 ساله محکوم شده که همسرش را به بهانه بریدن چوب با خود به جنگل برده و در جنگل او را با ضربات تبر به قتل رسانده و جسد را در جنگل رها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس بیان کرد متهم سابقه دار که خلافکار حرفه ای بوده که تحت شرایط خاص با یک پابند تحت نظارت پلیس به تازگی از زندان آزاد شده بود اما در مدت زمان کوتاه آزادی اش همسرش را بی رحمانه به قتل رسانده و جسدش را در جنگل رها کرده  بود که کارآگاهان پلیس با استفاده از اطلاعات پابند محل دفن جسد زن قربانی را یافته و او را به جرم قتل بی رحمانه همسرش بازداشت کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل تبر اخبار حوادث قتل همسر قتل در جنگل قتل همسر با تبر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد علی دایی قیمت دلار دختر معظم انقلاب همسر مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد