Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» یکشنبه شب در اولین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: راه اندازی این بیمارستان در جذب بیماران به استان کمک خواهد کرد و جلوه ویژه‌ای به کرمانشاه می‌دهد.

این جلسه با پیگیری و هماهنگی مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت و به منظور برنامه ریزی برای اجرای بهینه مفاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شفاف سازی و عملیاتی کردن، اجرا و نظارت برحسن انجام موضوعات مرتبط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را برای راه اندازی بیمارستان زنان به کار می بندد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

 حجت الاسلام «محمد صالحی» افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن کمیته اجرایی برای ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان تشکیل می شود.

 تشکیل کمیته اجرایی برای ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان غرب کشور با عضویت نمایندگان ۲ دستگاه، برنامه ریزی برای همکاری متقابل در خصوص کمک به عمران، مرمت، بازسازی، توسعه و همچنین تأمین نیازهای تجهیزاتی موقوفات درمانی استان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین تعیین تکلیف پذیره و اجور معوقه موقوفات حوزه سلامت و تعیین تکلیف موقوفات مورد اختلاف طرفین از دیگر مصوبات این نشست بود.

دانشگاه علوم پزشکی دارای هشت معاونت، هشت دانشکده، هفت مرکز آموزشی درمانی در شهرستان کرمانشاه، ۱۷ بیمارستان و ۱۴ شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه حقوق زنان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه حقوق زنان کرمانشاه سازمان اوقاف و امور خیریه حقوق زنان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که گزارشات اولیه حکایت از سلامت کامل یسنا دارد.

کد خبر 848961 برچسب‌ها استان گلستان خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • مقاومت بازار طلا برای شفافیت
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود