Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:35:44 GMT

باند سارقان خودرو در زنجان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۳۲۳۹

باند سارقان خودرو در زنجان متلاشی شد

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید در سطح شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی زنجان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند و پس از تحت نظر گرفتن مخفیگاه نامبرده ۲ همدست این سارق را نیز در یک فرصت مناسب به دام قانون انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انجام بازجویی فنی و تخصصی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خودروی سواری پراید اعتراف کردند که این خودروهای سرقتی نیز از آنان کشف شد.
 
رحمتی به رانندگان توصیه کرد، از پارک خودرو در مکانهای خلوت و تاریک به جد خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های موجود در سطح شهرها پارک کنند و موارد امنیتی ازجمله بستن قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

دزد دوچرخه ها در شهرستان ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: با توجه به افزایش سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان و با بررسی‌های تخصصی در خصوص شگرد سرقت ها، موضوع در دستور کار پلیس ابهر قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ بازار شهرستان ابهر پس از انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق شده و با دستور قضایی نامبرده را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به سرقت پنج دستگاه دوچرخه در سطح این شهرستان اعتراف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی‌تر گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را هرچه سریعتر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

برچسب‌ها سرقت خودرو انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خودرو انتظامی سرقت خودرو انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود : کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.   وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.   سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.   وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان