Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: پیگیری‌های مستمری برای بازسازی جاده‌های استان اصفهان انجام شده و مناقصه‌هایی برای لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حال اجرا و مناقصه برای آسفالت در استان اصفهان منقعد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اظهار داشت: برای ترمیم و روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی با توجه به محدودیت و کمبود اعتبارات به‌طور عمده از اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ طرح در حوزه معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به‌عنوان قرارداد باز در دست اجرا و یا آماده برای شروع فعالیت است.

دادخواه خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات آسفالت حفاظتی به‌ویژه در راه‌های روستایی استان انجام شده است و قرارداد‌هایی برای احداث زیرگذر‌ها در نقاط پرتصادف و ترمیم و تعمیر ابنیه فنی و احداث پل‌های بزرگی همچون پل ده بزرگ و تنگ خشک سمیرم در حال انجام است.

۱۰۹ نقطه پرتصادف در استان اصفهان شناسایی شد

وی با بیان اینکه رفع نقاط پرتصادف به‌عنوان مهمترین مشکل در اولویت نخست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان قرار دارد تاکید کرد: ۱۰۹ نقطه پر تصادف در استان شناسایی شده است که ۶۷ نقطه از این نقاط بر اساس شاخص‌های تعریف شده در رده نقاط مصوب کشوری قرار گرفت.

دادخواه افزود: نقاط پر تصادف با همکاری و همراهی پلیس راه استان شناسایی شد و با بهره گیری از ماشین آلات و با تلاش پرسنل راهداری، مجموع عملیات خاکبرداری، خاکریزی، ترانشه بری و کلیه فعالیت‌هایی که برای اجرای آن نیاز به استفاده از بلدوزر، بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات راهداری بود، در این نقاط انجام شد.

وی یادآور شد: کلیه عملیات قابل اجرا با ماشین آلات راهداری در این نقاط پر تصادف به اتمام رسیده و مشکل بیش از ۵۰ درصد این نقاط رفع شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اظهار داشت: به‌طور عمده نقاط بسیار سخت در راه‌های استان به‌عنوان نقاط پر تصادف باقیمانده که عملیات بسیار سنگین و سختی را با توجه به ترافیک عبوری و اعتبارات ویژه‌ای نیاز دارد.

وی ادامه داد:مشکل حادثه خیزی تعدادی از این نقاط هم با اجرای زیرگذر در حال رفع است، اما با توجه به محدودیت منابع مالی بعضی از این طرح‌ها با تاخیر در حال اجراست که نهایت تلاش را برای بهره برداری از این طرح‌ها انجام خواهیم داد.

دادخواه با اشاره به میزان تردد روزانه در راه‌های استان اصفهان بیان کرد: بطور تقریبی روزانه یک میلیون تردد در راه‌های استان ثبت می‌شود که باید اقدامات ایمنی مناسبی در این راه‌ها انجام شود.

به گفته وی، عملیات خط کشی راه‌ها، نصب گارد ریل، تعمیر گارد ریل‌های آسیب دیده، نصب تابلو علائم و آشکار سازی و ایمن سازی مقاطع اولویت دار در حال اجراست.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه کار‌های اجرایی با استفاده از توان ماشین آلات و پرسنل مجرب انجام می‌شود گفت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهسازی در اولویت کار این معاونت قرار دارد که برغم افزایش هزینه قطعات و کمبود قطعات، تعمیر ماشین آلات بطور مستمر در حال انجام است.

استان اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، به‌عنوان چهارراه ترانزیتی، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای روکش آسفالت رفع نقاط حادثه خیز معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ماشین آلات انجام شد پر تصادف نقاط پر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود