Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمال حیدری، در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی افزود: تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل تکمیل کردن پوشش واکسیناسیون بوده است.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا پیک ششم کرونا آغاز شده است یا خیر؟ گفت: معتقدم که پیک ششم کرونا هنوز شروع نشده است.

وی بیان کرد: از هفته گذشته تعدادی از شهرستان‌های کشور وضعیت قرمز به خودشان گرفتند، اما تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی‌ها در کل کشور به شدت رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در کل کشور نزولی است، ادامه داد: نمودارهای تعیین کننده میانگین کرونا در ۷ استان حالت فلت، ۶ استان حالت صعودی و ۱۷ استان کشور حالت نزولی دارد.

حیدری گفت: علی‌رغم تمام توصیه‌های بهداشتی متأسفانه ۵۰ درصد مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت آمار کرونا در کل کشور نزولی است، افزود: طبق گزارش‌ها با توجه به فصل سرما احتمال شروع پیک ششم کرونا محتمل است.

امروز درباره منع تردد شبانه تصمیم‌گیری می‌شود
معاون وزیر بهداشت بیان کرد: در ادامه طرح محدودیت‌های هوشمند که از اول آذرماه اجرایی می‌شود، آزادی عمل افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، بیشتر می‌شود و در ترددهای بین استانی و شبانه مشکلی نخواهند داشت.

حیدری ادامه داد: امروز دوشنبه درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور جلسه تشکیل و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس بازگشایی مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس بازگشایی مدارس ویروس کرونا مدارس بازگشایی مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روز‌های اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!