Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران دنیا در جلسه ای در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در مورد همکاری جهت تقویت زنجیره‌های عرضه گفتگو و بر لزوم نیاز به امنیت مخصوصاً در زنجیره‌های عرضه فناوری و همچنین شرایط عادلانه و بادوام کار تاکید کردند. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جو بایدن رییس‌جمهور آمریکا و 16 تن از دیگر سران دنیا در روز یکشنبه در مورد راه‌های تقویت زنجیره‌های عرضه در مقابل بحران‌های آینده و همچنین تغییرات جوی و حتی حمله‌های برنامه‌ریزی‌شده گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بایدن در اجلاسی با هدف رسیدگی به مشکلات زنجیره عرضه در حاشیه اجلاس گروه 20 در رم گفت:« ما باید همین حالا به همراه شرکایمان در بخش خصوصی، برای کاهش مشکلات فعلی اقدامی انجام دهیم و بعد جلوی بروز مشکلات بیشتر را در آینده بگیریم».
وی گفت:« حالا که متوجه شدیم این بخش از اقتصاد و تجارت جهان چقدر آسیب‌پذیر است، نمی‌توانیم مثل قبل به کارمان ادامه دهیم. همه‌گیری کرونا آخرین بحران سلامتی دنیا نخواهد بود. بنابراین باید مقاومت خود را دربرابر تغییرات جوی، بلایای طبیعی و حتی حمله‌های برنامه‌ریزی‌شده افزایش دهیم».

کاهش تولید کارخانه‌ای در آمریکا به‌دنبال اختلال در زنجیره‌های عرضهاختلالات زنجیره عرضه تا 1 سال دیگر دامنگیر اقتصاد انگلیس خواهد بود

علاوه‌بر آمریکا، سران و نمایندگانی از اتحادیه اروپا، استرالیا، انگلیس، کانادا، کنگو، آلمان، اندونزی، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، کره، سنگاپور و اسپانیا هم در این اجلاس حضور داشتند.
در گزارش کتبی کاخ‌سفید از این مذاکرات آمده‌است کشورهای حاضر تمایل خود را برای همکاری جهت تقویت زنجیره‌های عرضه اعلام کرده‌اند. این کشورها توافق کرده‌اند شفافیت و انتقال اطلاعات بین خود را افزایش دهند و به این نتیجه رسیده اند که به چندین عرضه‌کننده قابل اطمینان مواد خام اولیه، کالاهای واسطه‌ای و محصولات تمام‌شده نیاز است.
طبق این گزارش، باید از هر گونه محدودیت غیرضروری تجارت دوری کرده و جریان آزادانه کالاها و خدمات را حفظ کرد.
سران این کشورها همچنین بر لزوم نیاز به امنیت مخصوصاً در زنجیره‌های عرضه فناوری و همچنین شرایط عادلانه و بادوام کار تاکید کردند و اعلام کردند با بخش خصوصی برای رسیدن به این اهداف همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/86

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تقویت زنجیره زنجیره های عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد

در سال ۲۰۱۶ و در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران توانست با پیروزی برابر پرتغال در ضربات پنالتی برنز جهان را از آن خود کند. به مناسبت نزدیکی جام جهانی فوتسال در شهریور ماه، می‌توانید خلاصه این دیدار را تماشا کنید.

دریافت 84 MB

دیگر خبرها

  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند