Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:18:02 GMT

نمایشگاه «ریشه‌دار مثل بلوط» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۴۵۴۸

نمایشگاه «ریشه‌دار مثل بلوط» افتتاح شد

ایسنا/ایلام نمایشگاه «ریشه‌دار مثل بلوط» تابلوهایی با موضوع طبیعت، چهره، حیوانات و برخی موضوعات انتزاعی در محل نگارخانه ستاد صندوق آبادی شهر ایلام برپا شده است.

«مهدی صندوق‌آبادی» در حاشیه نمایشگاه «ریشه‌دار مثل بلوط» اظهار کرد: این نمایشگاه متشکل از ۲۹۰ اثر از تصویرسازی‌های آمنه پورخلیل است که موضوعات غالب در این تصاویر طبیعت، چهره، حیوانات و برخی موضوعات انتزاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل نگارخانه استاد صندوق‌آبادی برپا خواهد بود، افزود: نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی در مورد کارنامه هنری تصویرگر گفت: خانم پورخلیل عضو انجمن تصویرگران ایران است و برگزاری چندین نمایشگاه گروهی در ایلام و تهران را در کارنامه دارد، همچنین تصویرسازی بیش از ۲۰ جلد کتاب را تاکنون انجام داده است. 

به گزارش ایسنا، نگارخانه استاد صندوق آبادی تاکنون میزبان نمایشگاه آثار هنری مختلفی شامل نقاشی، طراحی، مجسمه سازی و انواع هنرهای تجسمی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام نمایشگاه تصویرگری صندوق آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،روستای ۶۰ خانواری "سویرو" در ۲۵ کیلومتری شهر بانه واقع شده ، این روستا علاوه بر اینکه روستایی در دامن جنگل های بلوط زاگرس شمالی قرار دارد، به خاطر مهاجرت سالانه لک‌لک‌ها نیز شهرت خاصی دارد.
طبیعت بکر روستای "سویرو" وجود رودخانه پایین دست این روستا و درختان بلوط همچنین همزیستی ۵۰ ساله روستاییان با لک لک های سفید باعث شده هر ساله این منطقه میزبان صدها قطعه لک‌لک مهاجر شود که از مناطق گرمسیری به این روستا مهاجرت می کنند.
مردم روستای "سویرو" از گذشته های خیلی دور شاهد بازگشت لک‌لک‌ها به این منطقه بودند و آنها را نماد صلح و خوش اقبالی در روستا می دانند.
بر اساس سرشماری سال گذشته حدود ۳۵ لانه و بیش از ۱۵۰ قطعه پرنده هر ساله به این زیستگاه باز می گردند و در هر لانه با جوجه ها حدود چهار تا پنج لک لک زندگی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا