Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مراسم گرامیداشت چهلمین روز ارتحال عارف انقلابی علامه حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه دهم آبان‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در دارالبکاء فاطمةالزهرا(س) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و عزت‌الله دهقان سخنرانی خواهند داشت.


دارالبکاء فاطمةالزهرا(س) در بهارستان، خیابان دیالمه، کوچه موحدی واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علامه حسن‌زاده آملی سوم مهرماه امسال درگذشت. او متولد اواخر سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل است که از فیلسوفان متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی است. این عالم برجسته و شهره جهان اسلام علامه ذوالفنون و علامه دهر بوده و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیأت و طب تبحر خاص دارد همچنین ایشان به غیر از زبان فارسی به زبان‌های فرانسوی و عربی نیز تسلط داشته، اشعار اثرگذار و جذاب به زبان طبری و فارسی دارد و تاکنون حدود ۱۹۰ اثر از علامه حسن‌زاده آملی به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی مصطفی مهرافروز شهردار رضویه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری رضویه از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تجلیل شد.

شهردار رضویه افزود: در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که چهل نفر حضور داشتند، یک بسته معیشتی شامل روغن، برنج و حبوبات به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان اهدا گردید. 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام امجدی زاده امام جمعه رضویه، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف رضویه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار رضویه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران