Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سمیه آشتیانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ابتدای واکسیناسیون کرونا  تاکنون ۲۳ هزار و ۷۷۱ دُز واکسن در شهرستان آشتیان به گروه‌های سنی مختلف تزریق شده است.
وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت واکسینه شده این شهرستان هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: یک مرکز متمرکز شهری واکسیناسیون در سالن ورزشی شهید زینلی آشتیان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ فعال است و مراکز بهداشت روستایی نیز نسبت به واکسیناسیون روستائیان اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرماندار شهرستان آشتیان اظهار داشت:  در مجموع ۸۴ درصد دانش‌آموزان شهرستان آشتیان دُز اول و ۲۰ و هشت دهم درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند که با این حساب شهرستان آشتیان در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان رتبه چهارم استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی اراک استان مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت شهرستان آشتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز