Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راهکار صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به کسری ظرفیت خوابگاهی دانشگاه ها با توجه به حضوری شدن آموزش گفت: با توجه به اینکه شرایط و امکانات دانشگاه ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین روسای دانشگاه‌ها باید براساس شرایط دانشگاه و خوابگاه خود در این زمینه تصمیم گیری کنند تا دانشجویان با کمترین مشکلی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به دانشگاه ها افزود: دانشگاه هایی که دارای مشکل در زمینه خدمات رفاهی هستند، می توانند مسائل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم منتقل کنند، سپس نمایندگانی از صندوق برای بررسی و احصاء مشکلات به دانشگاه مذکور اعزام می شوند و پس از بررسی و جمع بندی، مشکلات مربوطه در هیات رئیسه صندوق رفاه دانشجویان مطرح شده و کمک های لازم صورت می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به وام های دانشجویی گفت: ثبت نام وام های دانشجویی نیز آغاز شده است، تصمیم داریم هیچ لیست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام‌گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی های لازم نیز با ارگان های مربوطه، سازمان امور دانشجویان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته است.

کد خبر 5340938 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود گنجی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری خوابگاه های دانشجویی وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دستیاران پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش پزشکی دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارشناسی ارشد آموزش مهارتی حقوق و دستمزد دانشگاه علم و صنعت صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص هایی طراحی شد تا در دانشگاه ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

دکتر حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی شود و گاهی این مسئله موجب می شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه ها ایجاد کنیم می توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه های سیستم کاهش می یابد.

وی طرح ایده ها و برنامه های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کارهای جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیندها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیندهای خوب بتوانند اجرایی شوند.

کد خبر 6098180

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو