Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشن واره قرآنی دانش آموزی در مؤسسه رسول عصر ثقلین خبرداد و اظهار داشت: مؤسسه رسول عصر ثقلین در نظر دارد جشنواره سراسری قرآن کریم ویژه دانش آموزان را با عنوان، «قرآن همراه این روزهای من» برگزار نماید.

وی افزود: جشنواره «قرآن همراه این روزهای من» برای اولین بار ویژه مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم از ۱۳ آبان، روز دانش آموز لغایت ۳۰ آبان در پنج بخش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور ادامه داد: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در بخش حفظ از سوره شمس تا ناس «گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال»، حفظ جز ۳۰ «گروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال»، حفظ نهج البلاغه «حکمت ۱ تا ۳۰»، در بخش آوایی شامل قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، همخوانی، تواشیح و ابتهال، در بخش ادبی فن بیان، دلنوشته با قرآن، مجری گری، خبرنگاری قرآنی، در بخش هنری قصه گویی، قصص قرآنی، خوشنویسی و کتابت قرآن، نقاشی و تصویر سازی و همچنین در بخش محتوای الکترونیکی مانند عکاسی، ساخت کلیپ و نماهنگ شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر سوالات خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال نمایند.

کد خبر 5340923

منبع: مهر

کلیدواژه: قران قرآن نهج البلاغه علیپور حفظ قرآن کریم قرائت قرآن عکاسی دانش آموزان مسابقات قرآنی فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران حوزه علمیه انقلاب قرآن کریم قرآن معرفی کتاب آیت الله خامنه ای امام خمینی ایران پاکستان مسجد تهران سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود