Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی پیش از آغاز رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در بلگراد پایتخت صربستان برگزار شد.

در پایان این انتخابات از مجموع ۱۰۴ رای، فؤاد مسکوت از مراکش با ۸۱ رای، میخاییل مامیاشویلی از روسیه با ۸۰ رای، دون ریان از کانادا با ۷۱ رای، پدرو گاما فیلهو از برزیل با ۶۵ رای، آخروجان روزیف از ازبکستان با ۶۵ رای و لوچیو کانوا از ایتالیا با ۵۱ رای به ترتیب صاحب بیش‌ترین آراء شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میخاییل مامیاشویلی که ریاست فدراسیون کشتی روسیه را نیز بر عهده دارد گفت: تغییرات اساسی در قوانین ایجاد نمی‌شود و وزن‌ها ثابت می‌ماند. اما قوانین جدی پیش‌بینی شده است که برنامه‌ریزی شده و در درجه اول به نفع کشتی‌گیران خواهد بود. 

تغییرات روز دوشنبه اعلام خواهد شد. 

مامیاشویلی تاکید کرد: در دوران رهبری لالوویچ، کشتی توانست در سخت‌ترین چالش‌ها مقاومت کند. با تکیه بر حمایت فدراسیون‌ها و موضع فعال توانستیم از این دوران سخت عبور کنیم. لالوویچ دوست بزرگ ما بود و می‌ماند، ما در این دوران سخت یک تیم هستیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند

ایتنا - در چند دهه اخیر، شواهد و سیگنال‌های مرموزی از فضا دریافت شده که وجود حیات فرازمینی و موجودات بیگانه را به یک فرضیه محتمل برای دانشمندان تبدیل کرده است.
در چند دهه اخیر، شواهد و سیگنال‌های مرموزی از فضا دریافت شده که وجود حیات فرازمینی و موجودات بیگانه را به یک فرضیه محتمل برای دانشمندان تبدیل کرده است.

در این گزارش، به ۵ مورد از برجسته‌ترین این نشانه‌ها اشاره می‌کنیم:
اولین مورد به سال ۱۳۵۴ بازمی‌گردد، زمانی که فضاپیمای وایکینگ ناسا در آزمایشی اولیه در خاک سیاره مریخ، شواهد شیمیایی از حیات در این سیاره پیدا کرد.

اگرچه این یافته‌ها در آزمایشات بعدی تأیید نشد و ناسا وجود حیات در مریخ را رد کرد، اما محققان معتقدند نباید این احتمال را نادیده گرفت چرا که در آن زمان تجهیزات این فرودگر برای تحلیل شواهد کافی نبوده است.

در سال ۱۳۵۵ نیز یک تلسکوپ رادیویی در دانشگاه اوهایو. آمریکا، سیگنالی ۳۷ ثانیه‌ای را از آسمان دریافت کرد که در بازه فرکانسی ممنوعه زمینی قرار داشت. دانشمندان احتمال می‌دهند این سیگنال از سوی موجودات هوشمند فرازمینی ارسال شده باشد، هرچند تاکنون منشأ آن مشخص نشده است.

در سال ۲۰۰۳، پروژه «ست» ناسا، چندین سیگنال رادیویی غیرقابل توضیح از نقاط مختلف آسمان دریافت کرد که پس از مدتی ناپدید شدند. با این حال یکی از این سیگنال‌ها نه تنها ناپدید نشد بلکه قوی‌تر هم شد. این سیگنال ازنقطه‌ای فضایی می‌آمد که هیچ سیاره یا ستاره شناخته شده‌ای در آن وجود نداشت. این امر، احتمال ارسال آن از سوی موجودات هوشمند فرازمینی را تقویت کرد.

کشف گاز متان در جو سیاره مریخ در سال ۱۳۸۶ از دیگر نشانه‌های حیات در فضاست. از آنجایی که عمده متان در جو زمین توسط موجودات زنده تولید می‌شود، این یافته دانشمندان را به فرضیه وجود باکتری‌ها و میکروب‌های تولیدکننده متان در سیاره سرخ سوق داد. شواهد دیگری نیز از جمله کشف ترکیب فرمالدئید ناشی از اکسیداسیون متان در مریخ، این فرضیه را تقویت کرده است.

در رویدادی دیگر در سال ۱۳۸۲، محققان ایتالیایی احتمال دادند که آثار گوگرد یافت شده در سطح قمر اروپا که فضاپیمای گالیله از این قمر سیاره مشتری جمع‌آوری کرده می‌تواند نشانه‌ای از حیات باکتری‌های زیرسطحی باشد که در اقیانوس‌های گرم این قمر زندگی می‌کنند. البته برخی محققان دیگر این ایده را رد کرده‌اند.

همانطور که مشاهده می‌شود، شواهد متعددی از احتمال وجود حیات خارج از سیاره زمین وجود دارد که تلاش برای یافتن پاسخ‌های قطعی در این زمینه همچنان ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ببینید | سحابی مدیرعامل رایمند: قوانین نه تنها به نفع تولیدکننده نیست بلکه به ضرر آن است
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت