Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صفا در دیدار با سرهنگ رضا سبزواری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان با قدردانی از تلاش های مجاهدانه سبز پوشان حریم امنیت ،گفت : مقوله امنیت در همه جوامع به عنوان پیش نیاز زندگی اجتماعی است .طبیعیست هر قدر آرامش عمومی بیشتر حاکم شود امور جامعه سامان بیشتری خواهد گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان هرمزگان ،رئیس اتاق بازرگانی استان هرمزگان افزود : نیروی انتظامی نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی دارد والبته برای تحقق آن مجاهدانه تلاش کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد رضا صفا در ادامه تصریح کرد :اقتصاد و سرمایه گذاری زمانی رشد خواهد داشت که امنیت باشد .بی تردید موفقیت تجار ،بازرگانان ،اصناف و فعالان حوزه اقتصادی مرهون خدمات صادقانه نیروهای انتظامی  است .امروز علاوه بر نقش اصلی که برعهده این نیرو نهاده شده ، شاهد تعامل بسیار خوب بخش‌های مختلف گذرنامه ،اماکن عمومی  و سایر حوزه ها با فعالان اقتصادی هستیم که شایسته تحسین و تکریم است .

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این دیدار گفت :موفقیت پلیس در ماموریت ها منوط به همراهی و همکاری همه ارکان جامعه است ،مردم محوری پایه و اساس حرکت نیروی انتظامی است .

سرهنگ رضا سبزواری افزود :معتقدیم امنیت و سرمایه گذاری دوبال توسعه جامعه محسوب می شوند .استقرار امنیت رشد سرمایه گذاری را به دنبال دارد و نتیجه آن افزایش اشتغال، کارآفرینی ،تولید و کاهش آسیب های اجتماعی است .

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر اتاق بازرگانی هرمزگان خاطر نشان کرد :در نهمین دوره فعالیت اتاق شاهد جهش فوق العاده ای  در حوزه های مختلف آموزشی ،روابط بین الملل ،توسعه تجارت و بازرگانی ،پویایی نظام گفتگوی بخش خصوصی و دولت و از همه مهمتر  ایفای مسئولیت های اجتماعی خصوصا در زمان شیوع کرونا هستیم که همه اینها مرهون تلاش رئیس ، هیئت مدیره و همراهی اعضاست .و امیدواریم همچنان شاهد موفقیت های بیشتر پارلمان بخش خصوصی باشیم .

در پایان  این دیدار  رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از تلاش‌های موًثر اتاق بازرگانی در حوزه های اقتصادی و ایفای مسئولیت های اجتماعی با اهدا لوح سپاس ،قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی نیرو انتظامی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود

به خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن دیپلماسی اقتصادی کشور اظهار داشت: توسعه روابط تجاری و صنعتی، ورود تکنولوژی‌های نوین مرتبط با خدمات فنی_مهندسی و تأمین مواد اولیه از جمله سیاست‌های ویژه دولت در دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: بر همین مبنا برنامه ریزی سفرهای خارجی هیئت‌های تجاری و اقتصادی به بمنظور حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی همچنین زمینه‌سازی تبادلات تجاری، انعقاد قرارداد همکاری و تفاهم نامه‌های دو یا چند جانبه در دستور کار قرار دارد.

عادل شهرزاد با اشاره به اعزام ۴ تیم اقتصادی در سال جاری، ادامه داد: روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نیز گروهی از مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی استان عازم کشور چین خواهند شد تا در کنار هم بتوانند اتفاقات مثبتی در حوزه تجارت و اقتصاد هرمزگان رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در خصوص کشورهای هدف سفر گروه‌های تجاری و اقتصادی استان نیز گفت: کشورهای منطقه، برخی از کشورها بازار هدف محصولات تولیدی استان همچنین کشورهایی که در زمینه دریافت تکنولوژی و خدمات فنی_مهندسی می‌توانند اثر گذار باشند جز مقاصد سفر گروه‌های تجاری هرمزگانی بوده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته هرمزگان نیز مقصد سفر و بازدید بالغ بر ۲۲ هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف بوده و نیاز است برای تداوم این روابط و توسعه همکاری‌ها هیئت‌های از استان هرمزگان نیز به این کشورها هم سفر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های استان، اعزام این هیئت‌های اقتصادی در سال جاری ادامه خواهد داشت تا شاهد تحقق برنامه‌های جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات استان باشیم.

کد خبر 6086747

دیگر خبرها

  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود