Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه بازشناسی نهضت جنگل از برگزاری مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد شهادت شهید میرزا کوچک خان جنگلی و یارانش به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسن اصغرنیا مدیرعامل موسسه بازشناسی نهضت جنگل با اعلام این خبر بیان کرد: مراسم یادبود یکصدمین سالگرد شهید میرزا کوچک خان جنگلی و یارانش در ابعاد مختلف علمی،فرهنگی و هنری با مشارکت سازمان منطقه آزاد انزلی در تاریخ ۹ آذر برگزار خواهد شد و موسسه بازشناسی میرزا کوچک خان جنگلی در نظر دارد در ایام شهادت این شهید مجاهد و روحانی در حوزه‌های مختلف و در سطح استان برنامه های یادبود و فرهنگی از جمله افتتاح کتابخانه در روستای آلمان رشت برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مراسم یادبود شهید میرزا کوچک خان جنگلی نمایشگاهی از اسناد تاریخی کتب منتشر شده و عکس های بازمانده به نمایش گذاشته خواهد شد تا مردم گیلان بیش از پیش با تفکر میرزا کوچک خان به عنوان یکی از بزرگترین مدافعان ایران و اسلام آشنا شوند.

مدیرعامل موسسه بازشناسی میرزاکوچک خان جنگلی ضمن تقدیر از زحمات سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور همراهی و همکاری در جهت برگزاری یکصدمین یادبود شهید میرزا کوچک خان جنگلی از عموم مردم گیلان دعوت کرد تا عکس های یادبود، اسناد و یادداشت های تاریخی در حوزه نهضت جنگل را در اختیار این موسسه قرار داده تا با نام افراد ارائه دهنده در کتب چاپ شود.

گفتنی است مراسم فوق در نهم آذرماه سال جاری در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی با حضور مسئولین کشوری و استانی، و اهالی فرهنگ و پژوهشگران گیلان زمین برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه سازمان منطقه آزاد انزلی میرزا کوچک خان جنگلی شهید میرزا کوچک خان جنگلی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری