Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@03:35:04 GMT

25 دزد برزیلی در عملیات سرقت کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۰۱۰

25 دزد برزیلی در عملیات سرقت کشته شدند

پلیس برزیل 25 تن از اعضای باند سرقت بزرگ از بانک را کشت.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، با توجه به افزایش سرقت های بسیار برنامه ریزی شده از بانک های این کشور با استفاده از سلاح های سنگین درگیری میان ماموران پلیس و سارقان افزایش یافته است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که روز گذشته 25 عضو از اعضای باند سارقان بانگ در در ایالت میناس گاریس کشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عملیات توسط 50 افسر پلیس در نزدیکی شهر "وارگینها" صورت گرفته و به گفته پلیس سارقان در خدمت باند بزرگ سازمان یافته ای بوده اند که از بانک ها و خودپردازها بوده اند.
کاپیتان لیلا برونلا، از پلیس نظامی، گفت: "این احتمالا بزرگترین عملیات ما علیه این نوع جنایات در کشور است. بسیاری از مظنونان قصد سرقت از بانک ها را داشتند و توسط سرویس اطلاعاتی ما غافلگیر شدند."
سرهنگ دوم "رودولفو موروتی فرناندز"، فرمانده گردان عملیات ویژه پلیس، در یک نشست توجیهی در میناس گرایس گفت: وقتی عملیات را شروع کردیم، به سمت ما شلیک شد، بنابراین ارتش مجبور شد برای محافظت از جان خود به حمله ناعادلانه پاسخ دهد."
به گفته این منبع، مقدار زیادی سلاح از جمله تفنگ و نارنجک و همچنین چندین خودروی سرقتی کشف و ضبط شد.
پلیس می گوید چنین باندهایی اغلب وسایل نقلیه دزدیده شده را آتش می زنند تا پس از سرقت خیابان ها را مسدود کنند و تعقیب آنها را برای پلیس سخت تر کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار