Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود:  ۲۸ هزارو ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار و معیشتی امسال در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شد.

وی بیان کرد: توزیع این میزان بسته نوشت‌افزار، کیف و کمک معیشتی در سه مرحله  با کمک نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم این استان انجام شد.

نادری اظهار داشت: از این میزان بسته های توزیع شده ۲۴ هزار مورد بسته معیشتی بوده که در ۲ مرحله در قالب طرح پویش ملی احسان و همدلی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین اهداف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از شیوع کرونا اعلام کرد و افزود: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات،قند،شکر و سویا در قالب این طرح بین نیازمندان توزیع شد.

نادری ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال است که با کمک گروه های جهادی در مناطق مختلف کم برخوردار این استان توزیع  شد.

وی تصریح کرد: از این میزان بسته ها چهار هزارو ۷۰۰ مورد لوازم آموزشی شامل لوازم التحریر، کیف، دفتر و مداد رنگی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی هر بسته آموزشی را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم این استان توزیع  شد.

نادری تصریح کرد: مهمترین اولویت این ستاد اجرایی در توزیع بسته های آموزشی و معیشتی مناطق محروم و دورافتاده است.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام این استان از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۶۰هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی به ارزش ۲۰۰میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت گچساران بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت گچساران کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت گچساران بسته معیشتی کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰