Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هومن منصوریان، رئیس انجمن بیسبال و سافتبال کشور اظهار داشت: بیش از دو سال و نیم است که پیگیر تعیین وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب کرج هستیم و یک طرح جامع و کامل را برای تاسیس و راه اندازی این کمپ به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ارائه داده ایم؛ اما متاسفانه بار‌ها با موانع مختلف مواجه شده ایم و این بیشتر به خاطر تغییرات در مدیریت این اداره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان در خصوص شرایط واگذاری این مجموعه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که چون زمین این مجموعه معارض دارد و در مبحث شهری اجازه واگذاری به بخش خصوصی فراهم نیست؛ گرچه اداره کل با تصمیم جانعلی، مدیر کل این حوزه تصمیم داشت که سیستم اداری این مجموعه را به یکی از تیم‌های فوتبال واگذار کند، اما با مخالفت و پیگیری‌های ما این موضوع منتفی شد.

وی افزود: به هر حال در شرایط جدید قرار است که اداره کل این مجموعه را به هیئت انجمن‌های ورزشی استان البرز واگذار کند و ما از طریق هیئت برای گرفتن این مجموعه، تجهیز و تاسیس کمپ تیم‌های ملی بیسبال اقدام خواهیم کرد که در این خصوص به زودی جلسه‌ای با هیئت انجمن‌های ورزشی برگزار می‌کنیم تا شرایط واگذاری را بررسی کنیم.

رئیس انجمن بیسبال و سافتبال ایران با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه ورزش کشور از راه اندازی این پروژه گفت: بیسبال یک رشته المپیکی و لازم است که این رشته پرمخاطب حداقل یک مکان و جایگاه برای تیم‌های ملی خود داشته باشد و از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیئت انجمن‌های ورزشی این استان درخواست دارم که در این راه ما را حمایت کنند تا سرپناهی برای بیسبالیست‌های ملی پوش کشورمان احداث کنیم.

وی در خصوص وضعیت چمن این مجموعه اذعان داشت: زمین چمن این استادیوم قابلیت بازی بیسبال را دارد و حتی ما از یک تیم کارشناسی که مسئولیت ارزیابی ورزشگاه آزادی تهران را داشته است، درخواست کردیم که شرایط چمن را بررسی کند و فقط بعضی از نقاط این زمین نیاز به اصلاحات دارند که قطعا این نقایص را برطرف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

دیدار روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی بیسبال سافتبال انجمن های ورزشی ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد