Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کوروش مودت روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیرعامل خوزستان در محل مدرسه فرزانگان ناحیه چهار اهواز بیان کرد: آموزش و پرورش تلاش داشته است تا با انجام طرح‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا را در بین دانش‌آموزان کاهش دهد.

وی گفت: کرونا پیامدهایی را برای دانش‌آموزان به همراه داشته که از آن جمله می‌توان به افزایش وزن آنها به دلیل کم تحرکی و استرس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودت با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با موضوع پدافند غیرعامل افزود: اقدام دانش‌آموز شهید علی لندی که در ایذه برای کمک به ۲ نفر جان خود را از دست داد اقدامی در راستای پدافند غیرعامل انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: شیوه نامه بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا است و آموزش و پرورش در دوران کرونا تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات داشته است.

وی گفت: در برگزاری امتحانات پایه نهم در پارسال، خانواده‌های دانش‌آموزان نگران بودند که آموزش و پرورش با اقدامات پدافند غیرعامل و ایجاد بستری برای حضور دانش اموزان در مدارس این نگرانی‌ها را کاهش داد و بدون مبتلا شدن حتی یک دانش آموز به کرونا امتحانات را برگزار کرد.

مودت با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل بخش های مختلفی دارد بیان کرد: باید در این موضوع به قدرتی برسیم که توانایی تغییر تاکتیک دشمن را داشته باشیم؛ چند روز پیش یک حمله سایبری به سامانه سوخت کشور انجام شد که این موضوع نشان می دهد باید حساسیت بیشتری را در بخش سایبری دستگاه ها و شرکت های مختلف کشور و استان داشته باشیم.

هفته پدافند غیرعامل به صورت سراسری از هشتم آبان آغاز شده است.

برچسب‌ها مدارس پدافند غیر عامل دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس پدافند غیر عامل دانش آموزان مدارس پدافند غیر عامل دانش آموزان پدافند غیرعامل آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی