Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی ضمن تبریک به جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران در راستای پیروزی تیم ملی امید و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های آسیا گفت: این اتفاق تاریخی را به کاروان تیم امید، جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امید با درخشش و بازی خوبی که انصافاً دیشب انجام داد، نشاط، شور و حال فوق‌العاده‌ای به جامعه تزریق کرد. این امر بدون شک نوید بخش وجود یک ذخیره و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان برای آینده است.

وی ادامه داد: نمایشی که دیشب دیدیم، ماحصل تلاش و زحمات شبانه روزی طی چند ماه گذشته توسط رئیس فدراسیون، کمیته جوانان، سرمربی خوشنام تیم و تمام اجزای فدراسیون در کنار حمایت‌های دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان بوده که با یک هماهنگی کامل به دست آمده است. در واقع اجزای شکل دهنده فدراسیون فوتبال با ریاست عزیزی خادم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم‌های ملی اعم از بزرگسالان، امید، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی و دیگر رده‌ها دریغ نکرده تا این نمایش را ببینم و تیم ملی امید این درخشش را داشته باشد و در نهایت مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند. امیدوارم با اجرای برنامه‌ها و حضور موفق ملی‌پوشان در میادین مختلف، سال آینده شاهد کسب سهمیه المپیک باشیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه موفقیت تیم فوتبال امید را امید بخش و دلگرم کننده دانست و معتقد است که این تیم پشتوانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان خواهد بود.

وی افزود: نکته‌ای که وجود دارد اهمیت درخششی است که این تیم داشته است. این درخشش امید بخش و دلگرم کننده برای ما و آینده فوتبال است و آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان را نیز تأمین می‌کند. ضمن اینکه شاهد درخشش و پیروزی ملی پوشانمان در راه جام جهانی هستیم و با بازی‌های درخشان و خوبی که از این تیم می‌بینیم و اکنون در رنکینگ در جایگاه نخست آسیا قرار دارند، این امر باعث خشنودی ملت شریف ایران است. بدون شک پیروزی و موفقیت‌های تیم امید این دلگرمی را دارد که در سال‌های آتی ملی‌پوشان این رده جای ستاره‌ها و سوپر ستاره‌های تیم ملی بزرگسالان را خواهند گرفت و مسیر رشد و توسعه فوتبال که توسط فدراسیون فوتبال طراحی شده و این طراحی نوید بخش توسعه پایدار بخصوص در بخش فوتبال ملی در سال‌های آتی خواهد بود، رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: این اتفاقات حاصل تلاش همه اجزای فدراسیون است. با هدایت و مدیریت عزیزی خادم و همکارانم در هیأت رئیسه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زمینه ساز خشنودی و نشاط جامعه باشیم و مردم ما به این تیم ملی و جوانان برومند که افتخار آفرینی می‌کنند، افتخار کنند. از همین رو پروازهای اختصاصی، امکانات ویژه، کمپ‌های مختلف تمرینی را فراهم می‌کنیم تا ملی‌پوشان با فراغ خاطر به تمرینات خود بپردازند و نتایج درخشان کسب کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پایان در خصوص نقش دولت، مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک گفت: بدون شک تمامی ارگان‌های فوق نقش راهبردی و سیاستگذاری در حمایت از این تیم‌ها دارند. در سال‌های اخیر از جهت محدودیت منابع مالی که دولت با آن مواجه شده است، حمایت از تیم‌های ما یک مقداری کم رنگ بوده و بیشتر شاهد حمایت‌های معنوی و ساختاری بودیم. امیدوارم این همکاری‌ها در حوزه لجستیکی و پشتیبانی بیش از پیش صورت گیرد تا شاهد این باشیم که اعتبارات دولتی، بودجه سال آینده و ردیف ویژه‌ای برای فوتبال ملی و تیم‌های پایه ملی به تصویب برسد و از این منابع برای توسعه فوتبال پایه استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال احسان اصولی تیم فوتبال امید ایران فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد