Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:51:50 GMT

زنجانی ها در نماز جمعه حضور بالایی دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۳۳۵

زنجانی ها در نماز جمعه حضور بالایی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در همایش نماز، بر لزوم تقویت و اشاعه فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: در ارتباط با اقامه نماز در جامعه دو مساله و مشکل وجود دارد.

وی با بیان اینکه جدی نگرفتن اقامه نماز اول وقت و کم رونق بودن نمازهای جماعت دو مشکل بسیار مهم است، اظهار کرد: اقامه نماز فقط به معنای ادای فریضه نماز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برای پر رونق و سرزنده بودن نماز در جامعه باید تلاش و مدیریت لازم را داشت، گفت: هیچ چیز مثل نماز، معنویت را در انسان بالا نمی‌برد و باید اقامه نماز باید با حساسیت زیادی مورد تاکید قرار گیرد.

خاتمی با بیان اینکه در یک جامعه اهل بیتی وقتی صدای اذان بلند می‌شود، مردم و همسایگان مسجد باید برای نماز جماعت بروند، ابراز داشت: یکی از برکاتی که در ارتقای معنویت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود، نمازهای جماعت بود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه از اهمیت و فضیلت بالایی برخوردار است، افزود: اقبال مردم استان زنجان به نماز جمعه، خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه باید رونق هر چه بیشتر نماز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تلاش کنند و ادارات نماز جماعت برگزار شود.

کد خبر 5341068

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین جایگاه سوخت واکسن کرونا عکس استانها گرگان پمپ بنزین اردبیل پدافند غیرعامل اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • پخش نماز جماعت به امامت یک زن در تلویزیون
  • ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید